مشاور استاندار خوزستان : مسئولیت مستقیم این نابسامانی ها به عهده ی شخص آقای تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان است

عبدالرحیم طبیشی مشاور استاندار در منطقه آزادخرمشهر وآبادان : اقای تقی زاده بعنوان مدیر کل اموزش و پرورش استان خوزستان مسئول مستقیم نابسامانی های و مشکلات آموزش و پرورش خرمشهر است.آموزش و پرورش خرمشهر چند ماهی ست که بدون انتصاب رئیس درحال ادامه فعالیت است . بعد از عبدالحافظ عنبری ، مصطفی اگزوشنی با پذیرش […]

عبدالرحیم طبیشی مشاور استاندار در منطقه آزادخرمشهر وآبادان : اقای تقی زاده بعنوان مدیر کل اموزش و پرورش استان خوزستان مسئول مستقیم نابسامانی های و مشکلات آموزش و پرورش خرمشهر است.آموزش و پرورش خرمشهر چند ماهی ست که بدون انتصاب رئیس درحال ادامه فعالیت است . بعد از عبدالحافظ عنبری ، مصطفی اگزوشنی با پذیرش سرپرستی اداره آموزش و پرورش خرمشهر ، در حال انجام امور روتین اداری ست تا رئیس جدید مشخص و منتصب شود .

درهمین راستا عبدالرحیم طبیشی از فعالین سیاسی استان و مشاور استاندار خوزستان درامور منطقه آزاد خرمشهروابادان در اخرین اظهاراتش گفت : بنده مکررا بامسولین دراین باره صحبت کرده وخواهش کردم که هرچه سریعتر تکلیف آموزش و پرورش خرمشهر را تعیین کنند . مسئولیت مستقیم این نابسامانی ها به عهده ی شخص آقای تقی زاده مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان است .

طبیشی افزود : بنده شخصا از معاونت نیروی انسانی آموزش و پرورش و خود مدیر کل پیگیری کرده و درخواست نمودم که مشکل اموزش پرورش را حل نمایند ولی هنوز نتیجه ای ارائه نشده است .با شخص اقای استاندار در این مورد مشورت و از ایشان خواهش نمودم که در این مورد ورودکند و مشکل را حل نمایند و علیرغم دستور ایشان متاسفانه اقای تقی زاده تا کنون هیچ اقدامی نکردند

معاون اقای دکتر کهرام در بخش شهرستانهای جنوبی ستاد مرکزی روحانی در استان در امر انتخابات ادامه داد : همه میگویند تمام مراحل انجام شده ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است . در اخرین مرحله بافرماندار محترم و نماینده ی معززخرمشهر درباره ی معضل آموزش و پرورش خرمشهر صحبت شد که قرار شد ظرف مدت معینی تعیین تکلیف شود.این مسول ستاد مرکزی روحانی در خرمشهر درپایان افزود : امیدوارم که این مشکل هرجه زودترحل شود درغیر این صورت و ادامه این نابسامانی و عدم انتصاب رئیس از طریق و مجاری قانونی دیگری اقدام خواهیم کرد . آقای تقی زاده باید پاسخگوی این وضعیت باشد.

گفته شده چیزی به پایان حکم چهارماهه ی سرپرستی مصطفی اگزوشنی بر اداره آموزش و پرورش خرمشهر باقی نمانده و باید دید طی روزهای آتی این حکم تمدید خواهد شد یا انتصابی جدید مهر پایان این بلاتکلیفی میشود .