پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد لغوشد

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی از لغو تمام پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تا اطلاع ثانوی به دلیل کاهش دید افقی و وضعیت نامساعد جوی خبر داد. محمد باقر قاسم زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت 6 صبح امروز با شدت بارش برف وضعیت […]

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی از لغو تمام پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تا اطلاع ثانوی به دلیل کاهش دید افقی و وضعیت نامساعد جوی خبر داد. محمد باقر قاسم زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت 6 صبح امروز با شدت بارش برف وضعیت دید افقی فرودگاه مشهد تا حدود 100 متر کاهش یافت و پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد نجف اشرف که آماده انجام بود به دلیل کاهش دید به توقفگاه برگشت و مسافران تخلیه شدند.

82338848-71233707

وی اظهار کرد: همچنین پرواز ورودی صبح امروز شرکت هواپیمایی امارات نیز به همین دلیل نتوانست در فرودگاه مشهد فرود آید و در نتیجه به دبی بازگشت. وی گفت: پروازهای خروجی شماره های 1228و 1253 شرکت هواپیمایی قشم ایر نیز به دلیل بدی هوای مشهد و کاهش دید از طرف شرکت مربوطه باطل اعلام شد. قاسم زاده افزود: 2 پرواز دیگر شماره های 942 و 943 مشهد – اصفهان و اصفهان – مشهد شرکت ایران ایر تور نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی باطل شد و پرواز شماره 6338 اصفهان – مشهد شرکت تابان هم بر اساس اعلام این شرکت تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد. وی اظهار کرد: سایر پروازها نیز تا بهبود شرایط جوی و افزایش دید پروازی انجام نمی شود.

وی گفت: نیروهای فرودگاهی کار پاکسازی برف را انجام داده اند و باند فرودگاه مشهد برای خروج پروازها آماده است و در صورت بهبود شرایط پروازها از سر گرفته می شود. قاسم زاده افزود: با رسیدن سطح دید پروازی به میزان 550 متر پروازهای ورودی به مشهد دوباره برقرار خواهد شد. وی از مسافران و شهروندان خواست قبل از حرکت به سوی فرودگاه از طریق تماس با شماره ١٩٩ اطلاعات پرواز و پرتال فرودگاه مشهد از آخرین وضعیت پرواز خود اطلاع حاصل نمایند.