برخورد مرگبار وانت ‌پیکان با آمبولانس

 رئیس بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت، گفت: یک دستگاه آمبولانس بیمارستان امام‌خمینی (ره) دهدشت در حال ماموریت، دچار سانحه رانندگی ‌شد.یوسفی افزود: یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه آمبولانس در ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه پنجشنبه شب برخورد می‌کند که متأسفانه دو سرنشین این دو خودرو جان خود را از دست می‌دهند. وی اظهارکرد: آمبولانس بیمارستان امام […]

 رئیس بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت، گفت: یک دستگاه آمبولانس بیمارستان امام‌خمینی (ره) دهدشت در حال ماموریت، دچار سانحه رانندگی ‌شد.یوسفی افزود: یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه آمبولانس در ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه پنجشنبه شب برخورد می‌کند که متأسفانه دو سرنشین این دو خودرو جان خود را از دست می‌دهند.

ambulance_accident

وی اظهارکرد: آمبولانس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت که یک بیمار ۹ ساله را به همراه مادرش به شیراز اعزام می‌کرد به علت انحراف به چپ خودروی وانت‌پیکان که از روبه‌رو در حال تردد بود در نزدیکی‌های نورآباد برخورد می‌کند که مادر این بیمار و یکی از سرنشینان خودروی وانت در دم جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت،گفت: پای راننده آمبولانس دچار شکستگی شده و برای مداوا به بیمارستان دهدشت انتقال شد.یوسفی تصریح‌کرد: راننده وانت پیکان که مصدوم شده بود به بیمارستان شیراز انتقال داده شد.

با وقوع این تصادف در نزدیکی ‌های شهرستان نورآباد، مرکز اورژانس ۱۱۵ و هلال ‌احمر این شهرستان به محل حادثه اعزام و مصدومان و مجروحان را به بیمارستان منتقل ‌کردند.