آیهالله دکتر حیدری:ولایت فقیه حلقه اتصال امت و نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار عصرما، آیت الله دکتر محسن حیدریˈ روزجمعه در دومین یادواره شهدای فرهنگی بخش سردست دزفول در سالن ایثار این شهر ،پشتیبانی از ولایت فقیه را مهمترین توصیه و وصیت شهدا عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه یک عقیده و اصل مسلم دینی و الهی است. وی با بیان اینکه ولایت فقیه یک اصل […]

به گزارش خبرنگار عصرما، آیت الله دکتر محسن حیدریˈ روزجمعه در دومین یادواره شهدای فرهنگی بخش سردست دزفول در سالن ایثار این شهر ،پشتیبانی از ولایت فقیه را مهمترین توصیه و وصیت شهدا عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه یک عقیده و اصل مسلم دینی و الهی است.

81054245-5515863

وی با بیان اینکه ولایت فقیه یک اصل قرآنی است اظهارداشت :ولایت فقیه تجلی بخش ارزش های الهی و روح مشروعیت نظام اسلامی است.عضو خبرگان رهبری افزود:ولایت فقیه با قدمت و پشتوانه الهی معادلات بین المللی را به هم ریخت و انقلاب های بزرگ اسلامی و الهی علیه زورگویان در جهان موجب شده است.وی با بیان اینکه شهدا با تمام وجود و عشق به سرزمین ولایت فقیه را درک کردندافزود:برگزاری یادواره شهدا ، فرصتی ارزشمند برای شناخت راه شهدا و پاس داشت ارزش هایی دانست که شهدا در راه آنها جان خود را نثار کردند.

آیت الله حیدری افزود:این یادواره ها بستری را فراهم می کند تا ارزش های متعالی را که شهدا به خاطر آنها جان خود را از دست دادند به خوبی بشناسیم.وی نزدیکی به شهدا و آرمان های شهدا را از دیگر دستاوردهای اینگونه یادواره ها برشمرد و افزود:یکی از ارزش ها یادآوری و مرود وصیت نامه شهداست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود:در شرایطی که دشمن با هجمه فرهنگی علیه نظام اسلامی وارد عمل شده باید جوانان را با آشنا کردن با ارزش ها آنان را واکسینه فکری و فرهنگی کرد.وی شهدای فرهنگی را انسان هایی والا معرفی کرد که در دوران دفاع مقدس قلم را برزمین گذاشته و برای دفاع از کیان اسلامی اسلحه به دست گرفتند و جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش بخش سردشت دزفول نیز در این یادواره با اشاره به نقش حساس آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان گفت: برگزاری یادواره شهدا اقدامی در راستای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن و آشنا کردن دانش آموزان با ارزش های دوران دفاع مقدس است.خاطره گویی ، اجرای سرود و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر بخش های این یادواره بود.