تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش به برتری رسید

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ یک کشور برابر حریفش به برتری رسید.به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا دوشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید. در این […]

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ یک کشور برابر حریفش به برتری رسید.به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا دوشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید.

در این دیدار احمد عبادی، سیدحمزه پورموسوی، علی محمدی، محمد مدملیسی، میلاد پاک پرور، رضا جباری، علی محمدی، سیدعلا خلف زاده، مهدی غیاثی، هادی امینی و سجاد عبدویی برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین اشکان توانایی، مهرگان گلبرگ، عارف اکبری، محندابراهیم رضازاده، جابر نصیری، حمید ابراهیمی، آرمین منفرد دوست، فرشاد سالاروند، رضا فخری، مسعود رمضانی و بهزاد سلطانی ترکیب تیم شهرداری آستارا را تشکیل دادند.

در دقیقه ۲۷ بازی سیدعلا خلف زاده دروازه شهرداری آستارا را باز کرد. در ادامه هر ۲ تیم حملاتی داشتند اما در زدن گل ناموفق بودند.قضاوت این دیدار برعهده دانیال آراد بهوند بود که عقیل جهانبازی و کوروش صارمی او را در امر قضاوت همراهی کردند.تیم استقلال ملاثانی با احتساب این بازی ۲۷ امتیازی شد و در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی پس از پیروزی در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند اما در نهایت ما توانستیم پیروز میدان شویم و این برد را به همه مردم خوزستان به ویژه ملاثانی تقدیم می کنم.وی افزود: در چند بازی گذشته نتوانسته بودیم ببریم و از این بابت تحت فشار بودیم اما جا دارد این پیروزی را به هواداران و از جمله خانم عبدالرضا حمیدی که حکم مادر تیم را داشته و اکنون در بستر بیماری است، تقدیم کنم.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی گفت: متاسفانه مسئولان شهرستان باوی تاکنون هیچ حمایتی از ما نکردند در حالی که چشم انتظار کمک مسئولان هستیم. لیاقت تیم ما بیشتر از این است که امیدوارم آقای افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان به ما کمک کند.وی در خصوص تیم حریف گفت: شهرداری تیم قوی و خوبی بود و خوشحالم که این برد را کسب کردیم. امیدوارم بتوانیم روند مثبت خود را طی کنیم.

در ادامه احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری آستارا ضمن تبریک به تیم حریف گفت: فکر می کنم به غیر از ۱۰ دقیقه اول در بقیه دقایق بازی، توپ در اختیار ما بود و تا دقیقه ۹۵ می توانستیم بازی را مساوی کنیم که موفق نبودیم.وی افزود: از قبل می دانستیم نیمکت حریف شلوغ است و این مسائل در لیگ یک طبیعی است و نباید از این بابت معترض بود.