بزرگان طوایف در ماهشهر مانع برگزاری مراسم و تیراندازی‌ها شوند

سرپرست فرمانداری ماهشهر با اشاره به شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا، از سران و بزرگان طوایف در این شهرستان خواست تا مانع از برگزاری مراسم ختم و تیراندازی‌ در چنین آیین‌هایی شوند. فریدون بندری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نیروهای انتظامی، امنیتی و سیستم قضایی شهرستان در برخورد با […]

سرپرست فرمانداری ماهشهر با اشاره به شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا، از سران و بزرگان طوایف در این شهرستان خواست تا مانع از برگزاری مراسم ختم و تیراندازی‌ در چنین آیین‌هایی شوند. فریدون بندری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نیروهای انتظامی، امنیتی و سیستم قضایی شهرستان در برخورد با عوامل مخل نظم و امنیت عزم جدی دارند.وی افزود: باید از برگزاری هرگونه مراسم در شرایط خاص کرونایی جلوگیری کرد و در صورت برگزاری، عوامل و بانیان آن از سوی دستگاه قضایی مورد پیگرد و برخورد جدی قرار خواهند گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان ماهشهر اضافه کرد: همکاری و همراهی حداکثری و روزافزون بزرگان و سران طوایف برای جلوگیری از برگزاری مراسم و همچنین تیراندازی‌های مربوط به این چنین آیین هایی قایل تقدیر است و امیدواریم با تداوم این همکاری ها، شاهد همراهی بیشتر شهروندان در مدیریت بیماری کرونا در شهرستان باشیم.در حال حاضر بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های استان خوزستان بستری هستند.