اگر فولاد خوزستان نبود بحران همه شهرستان کارون را فرا می گرفت

فرماندار کارون در جلسه ستاد مدیریت بحران: اگر فولاد خوزستان نبود بحران شهرستان کارون را فرا می گرفت. معصومه خنفری در جلسه ستاد مدیریت بحران که صبح امروز ۲۶ آذرماه ۹۸ و به دنبال بارندگی شدید شب گذشته خوزستان در استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی شرکت فولاد خوزستان، گفت: از همان […]

فرماندار کارون در جلسه ستاد مدیریت بحران: اگر فولاد خوزستان نبود بحران شهرستان کارون را فرا می گرفت. معصومه خنفری در جلسه ستاد مدیریت بحران که صبح امروز ۲۶ آذرماه ۹۸ و به دنبال بارندگی شدید شب گذشته خوزستان در استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی شرکت فولاد خوزستان، گفت: از همان ساعات اولیه بارندگی، مدیرعامل فولاد خوزستان با همراهی مدیران اجرایی خود در روستای قلعه چنعان و دیگر نقاطی که دچار آب گرفتگی شدند،‌ حضور داشت و از نزدیک مسائل را دنبال کردند.

خنفری با بیان‌ این جمله که اگر فولاد خوزستان نبود، بحران شهرستان کارون را فرا می گرفت، افزود: نیروهای متخصص فولاد خوزستان به همراه ماشین آلات سنگین در نقاطی که آب گرفتگی شدید وجود داشت و خطر سیل و راه بندان را برای اهالی منطقه به دنبال داشت، حضور پیدا کردند و به صورت‌ مستمر و با جدیت مشغول به خدمت بودند. از استاندار خوزستان تقاضا دارم امکانات و خدماتی که فولاد خوزستان ارائه می دهد را به شهرستان کارون‌ اختصاص دهد.

در ادامه این جلسه که با حضور کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران و جمعی از مدیران ارشد استان خوزستان برگزار شد، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز از خدمات بی شائبه شرکت فولاد خوزستان تقدیر کرد و افزود: در سالهای اخیر شرکت فولاد خوزستان در شرایط بحرانی و در مواقع نیاز همیشه در صحنه حاضر بوده و هرگونه درخواستی که از سوی استان ارائه شده است را بدون کم و کاستی انجام داده است.در پایان نیز دو کارگروه جداگانه برای شهرستان های اهواز و کارون تشکیل شد و با توجه مسائل و مشکلات بوجود آمده در مناطق محروم، سازمان ها، ادارات و کارخانجات استان امکانات خود را به مناطق گسیل خواهند داد؛ همچنین شرکت فولاد خورستان در هر دو جبهه ی اهواز و کارون فعالیت خواهد کرد.