برتری امیدهای فوتبال ایران برابر قطر

تیم فوتبال امید ایران در آخرین بازی از تورنمنت چهارجانبه قطر برابر میزبان قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به اتمام رسید.شاگردان زلاتکو کرانچار از دقایق ابتدایی این مسابقه نمایشی هجومی برابر میزبان خود داشتند و مانند ۲ بازی قبلی پیش از دقیقه سوم به گل […]

تیم فوتبال امید ایران در آخرین بازی از تورنمنت چهارجانبه قطر برابر میزبان قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به اتمام رسید.شاگردان زلاتکو کرانچار از دقایق ابتدایی این مسابقه نمایشی هجومی برابر میزبان خود داشتند و مانند ۲ بازی قبلی پیش از دقیقه سوم به گل اول رسیدند. مهدی خانی با یک ضربه دقیق در دومین دقیقه مسابقه دروازه قطر را گشود.۲ دقیقه بعد مهدی خانی می توانست زننده گل دوم خودش و تیم ایران باشد اما این بار مدافعین قطر از روی خط دروازه توپ را دفع کردند.

قطری ها در ادامه به دنبال جبران نتیجه بودند اما در دقیقه ١٧ الهیار صیادمنش روی یک نفوذ موفق شد گل دوم را برای ایران به ثمر رساند.امیدهای ایران در ادامه باز هم فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و صاحب موقعیت های متعدد گلزنی شدند. مهدی خانی در دقیقه ٣۵ با یک ضربه محکم تیرک افقی دروازه قطر را به لرزه در آورد اما سومین گل ایران به ثمر نرسید. نیمه اول بازی با ۲ گل به سود ایران تمام شد.یونس دلفی به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۴۵ با تصمیم داور قطری از زمین اخراج شد و شاگردان کرانچار نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر آغاز کردند. در دقیقه ۶٠ مهاجم قطر هم به دلیل یک خطای خشن با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا ۲ تیم با نفرات مساوی به بازی ادامه بدهند. قطری ها در دقیقه ٧٠ یکی از گل های خورده را جبران کردند و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران تمام شد.تیم های ایران، قطر، کویت و تاجیکستان تیم های حاضر در تورنمنت چهارجانبه قطر بودند. تیم فوتبال امید ایران خود را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می کند.