کمیته فنی استقلال بازهم از «شفر» حمایت کرد

نشست کمیته فنی تیم فوتبال استقلال در حالی در دفتر این باشگاه برگزار شد که «وینفرد شفر» سرمربی آلمانی آبی پوشان درباره نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر و جام حذفی توضیحات و تحلیل هایش را ارائه کرد و اعضا از وی حمایت کردند. نشست کمیته فنی باشگاه استقلال بعدازظهر امروز (شنبه) با حضور پرویز […]

نشست کمیته فنی تیم فوتبال استقلال در حالی در دفتر این باشگاه برگزار شد که «وینفرد شفر» سرمربی آلمانی آبی پوشان درباره نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر و جام حذفی توضیحات و تحلیل هایش را ارائه کرد و اعضا از وی حمایت کردند. نشست کمیته فنی باشگاه استقلال بعدازظهر امروز (شنبه) با حضور پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مجید نامجو مطلق، مجید رضایی، امیدرضا روانخواه، علی خطیر و البته «وینفرد شفر» برگزار و روند ناکامی های اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بررسی شد.این نشست در حالی برگزار شد که استقلال از ۱۰ دیدار خود در لیگ برتر تنها ۱۴ امتیاز بدست آورده که اصلا آمار خوبی برای این تیم پرطرفدار نیست. آبی پوشان در جام حذفی نیز با شکست در ضربات پنالتی مقابل تیم ۱۰ نفره سایپا از این رقابت ها کنار رفتند تا انتقادات از شفر و تیمش به اوج برسد.

** آنالیز کمیته فنی استقلال از بازی با سایپا

شکست استقلال برابر سایپا در چارچوب مسابقات جام حذفی اولین موضوع نشست کمیته فنی باشگاه استقلال بود. برخی از اعضای کمیته فنی تیم فوتبال استقلال بر این باور بودند که استقلال باید برابر سایپای ۱۰ نفره بهتر و هجومی تر بازی می کرد.اما شفر که با اعضای کمیته فنی استقلال رابطه خوبی دارد در این جلسه پیرامون بازی های اخیر استقلال توضیحات و تحلیل های فنی اش را بازگو کرد. او معتقد است با اینکه استقلال به سپاهان و سایپا باخته اما از نظر فنی نمایش خوبی را به اجرا گذاشته است. سرمربی آلمانی استقلال که با دید مثبت نسبت به آینده استقلال حرف می زد، گفت: استقلال می تواند به روزهای خوبش برگردد و این موضوع دور از دسترس نیست.

** فعلا خبری از دستیار جدید نیست

اگرچه گفته می شد درباره اضافه شدن دستیار جدید به کادر فنی استقلال در این نشست بحث و تبادل نظر خواهد شد اما حرفی از این موضوع به میان نیامد. یک عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: اضافه شدن فردی به نیمکت استقلال به نظر مستقیم شفر بستگی دارد و او باید در این باره نظر نهایی اش را اعلام کند. در صورتی که وی گزینه هایش را به کمیته فنی اعلام کند، درباره آن فرد تصمیم گیری خواهد شد.

**حمایت اعضا از شفر

اگرچه نتایج استقلال راضی کننده نیست و صدای اعتراض تعدادی از پیشکسوتان آبی پوشان بلند شده است اما در نشست امروز کمیته فنی از شفر حمایت شد. پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مجید نامجو مطلق، امیدرضا روان خواه و مجید رضایی خطاب به شفر گفتند: به طور حتم تمامی نفراتی که در این جلسه حضور دارند حامی شما هستند و تمام تلاششان را می کنند تا استقلال به روزهای خوبش برگردد. شما مربی استقلال هستید و وظیفه ما حمایت از سرمربی تیم مان است.

*ابراز امیدواری سرمربی استقلال درباره دیدار با ماشین سازی

بازی با ماشین سازی تبریز موضوع بعدی کمیته فنی استقلال بود. شفر ابراز امیدواری کرد با تغییراتی که در تیم به وجود خواهد آمد استقلال بتواند یک نمایش قابل قبول را مقابل حریف تبریزی خود در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر به اجرا گذاشته و بار دیگر در مسیر موفقیت و پیروزی گام بردارد.

** مظلومی: متحد و هم نظر هستیم

پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال درباره این جلسه گفت: هدف اعضای کمیته فنی فقط کمک به تیم و جهت بهتر شدن شرایط استقلال است.همه ما و سرمربی در این خصوص متحد و هم نظر هستیم.مظلومی در پایان گفت: کمیته فنی تیم فوتبال استقلال مثل سرپرست باشگاه، حمایت کامل خود را از کادرفنی اعلام می‌کند.شفر نیز درباره نشست کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: جلسه بسیار خوبی داشتیم، در خصوص مسائل مختلفی با هم صحبت کردیم.وی افزود: هدف همه ما انجام بهترین کار برای استقلال است. اعضای کمیته فنی هم مطالب خود را بیان کردند، من هم صحبت‌های لازم را انجام دادم.سرمربی استقلال در پایان گفت: همه ما باهم می‌خواهیم برای بهبود شرایط، نهایت تلاش‌مان را برای استقلال و هوادارانش انجام دهیم.