سرمربی تیم فولاد خوزستان: تیم فولاد به آرامش نیاز دارد

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: همانگونه که پارسال اخطار دادم و اقدامی صورت نگرفت اکنون هم می گویم که اگر آرامش را از بازیکنان و کادر فنی بگیرند، تیم فولاد ضربه می خورد.سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه آرام کردن فضای بیرون زمین بازی دست من نیست افزود:اگر […]

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: همانگونه که پارسال اخطار دادم و اقدامی صورت نگرفت اکنون هم می گویم که اگر آرامش را از بازیکنان و کادر فنی بگیرند، تیم فولاد ضربه می خورد.سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه آرام کردن فضای بیرون زمین بازی دست من نیست افزود:اگر بازیکنان به آرامش برسند ما به اهدافمان می رسیم اما اگر بخواهند در هر بازی علیه تیم شعار سر دهند جز ضرر هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود.وی با بیان اینکه به عنوان یک مربی فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم و معتقدم حواشی بیرون مستطیل سبز برعهده مدیریت باشگاه است گفت: شما ببنید در این هفته چند گل در دقیقه ۹۰ زده شد؟ ما در بازی با سایپا دقیقه ۸۸ گل تساوی را زدیم و اگر در ادامه هواداران آرامش را برای تیم ما به وجود می آوردند حداقل با مساوی از زمین خارج می شدیم اما با فشار و استرس وارده روی بازیکنان، آنها مجبور شدند حمله کرده و گل دوم را بخوریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تمرینات تیم فولاد از فردا شروع می شود و سعی می کنیم از تعطیلات بهترین استفاده را ببریم. همچنین از این پس تنها تمرکزم درون زمین بازی است.وی در خصوص جذب بازیکن جدید به تمیش گفت: ابتدا باید بازیکنان تیم را ارزیابی کنیم و سپس در این خصوص اقدام کرد. یکی ۲ بازیکن مد نظرمان است اما چون از باشگاه شان رضایت نامه نگرفتند، طبق قانون نمی توانیم با آنها وارد مذاکره شویم. هم اکنون بازیکن آزادی وجود ندارد و منتظریم تا یک بازیکن از تیمش جدا شود.پورموسوی در پاسخ به احتمال پیوستن رحیم زهیوی به تیم فولاد بیان کرد: هنوز در مورد هیچ بازیکنی به جمع بندی نهایی نرسیدیم، ابتدا باید با کادر فنی مشکلات تیم را بررسی کرده و نیاز خود را مشخص کنیم و حتی این احتمال وجود دارد که هیچ بازیکنی جذب نکنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با جدا شدن فرشاد جانفزا از تیم جای او بازیکنی جذب خواهید کرد افزود: یک مهاجم جایگزین جانفزا خواهد شد و احتمال جذب یک مدافع به تیم وجود دارد. همچنین حضور ابراهیم عالمه دروازه بان فصل گذشته سپاهان در تیم فولاد منتفی شد.پور موسوی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل سپاهان گفت: در لیگ برتر تمام بازی ها سخت است. ۶ بازی اول مان با تیم هایی بود که فصل گذشته لیگ جزو مدعیان بودند. ۲ بازی ما با تیم های لیگ یکی بود که راهی لیگ برتر شدند همچنین چهار بازی دیگر ما با تیم های اول تا چهارم فصل گذشته لیگ برتر بود. سعی می کنیم در تعطیلات نقاط ضعف و قوت خود را برطرف کنیم و با تمام قوا در لیگ حاضر شویم.