تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان برای جام چهاردهم شروع شد

تمرینات بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای شرکت در لیگ برتر چهاردهم باشگاه های ایران، جمعه شب در زمین اختصاصی این تیم در شهر اهواز شروع شد. در آغاز این تمرین، یکی از مسوولان باشگاه فولاد خوزستان، «دراگان اسکوچیچ» سرمربی جدید این باشگاه و دیگر اعضای کادر فنی را به بازیکنان معرفی کرد و اسکوچیچ […]

تمرینات بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای شرکت در لیگ برتر چهاردهم باشگاه های ایران، جمعه شب در زمین اختصاصی این تیم در شهر اهواز شروع شد. در آغاز این تمرین، یکی از مسوولان باشگاه فولاد خوزستان، «دراگان اسکوچیچ» سرمربی جدید این باشگاه و دیگر اعضای کادر فنی را به بازیکنان معرفی کرد و اسکوچیچ در سخنانی، شیوه کاری خود را برای بازیکنان بیان کرد.

81208802-5773781

وی خطاب به شاگردان خود گفت: قهرمانی فصل گذشته را فراموش کرده و از امروز باید طوری کار کنیم که بتوانیم آن را حفظ کنیم.در نخستین شب تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان، 22 نفر از بازیکنان تیم امید و اصلی این تیم شرکت داشتند.تمرینات بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان تا روز 8 تیر ماه در شهر اهواز ادامه دارد و سپس آنان یک اردوی 10 روزه را در کشور ارمنستان برگزار خواهند کرد.