صعود به مرحله بعدی جام جهانی خوب است ولی ظرفیتمان را هم ببینیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید بهتر است جلسات خصوصی میان مربیان ایرانی و کارلوس کی‌روش برگزار شود. مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: ما در جایی هستیم که توقع داریم برخی تیم‌ها که تکلیفشان روشن شده، خودشان باشند، دوم برنامه ریزی مناسب و سوم تمرکز داوران بیشتر […]

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید بهتر است جلسات خصوصی میان مربیان ایرانی و کارلوس کی‌روش برگزار شود. مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: ما در جایی هستیم که توقع داریم برخی تیم‌ها که تکلیفشان روشن شده، خودشان باشند، دوم برنامه ریزی مناسب و سوم تمرکز داوران بیشتر باشد. ما می‌خواهیم که داوران در شرایطی باشند که کیفیت بالای خودشان را داشته باشند. بازی خیلی سنگینی پیش روی ماست و امیدوارم که پیروز شویم.

او درباره اشتباهات داوری علیه تیمش در هفته گذشته گفت: من نسبت به ۱۰ سال پیش آرامش بیشتری نسبت به داوران دارم. هفته قبل پنالتی ما را نگرفتند ولی می‌دانم که او جوان است و می‌خواهد بهترین عملکردش را داشته باشد. ما می‌خواهیم داوران تمرکزشان را بالاتر ببرند. الان در این یکی دو شب می‌بینیم که تصمیمات داوران است که تیم‌ها را برنده می‌کند و اشتباهات وجود دارد.سرمربی پیکان درباره تمدید قرادادش گفت: ما صحبت‌های مثبتی داشته‌ایم ولی قراردادی امضا نکرده‌ایم.او درباره غایبان تیمش مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: محروم نداریم ولی مصدومانی مثل مهران موسوی و آقاخان داریم. احتمالا ثاقبی در لیست ۲۰ نفره ما خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تیم ملی فوتبال ایران و این که چه کار باید کرد تا این تیم در جام جهانی موفق باشد، اظهار کرد: من فکر می‌کنم اصلی‌ترین چیزی که می‌توانیم انجام دهیم این است که محیط را در حالت آرامش بگذاریم. مربیان تیم ملی برنامه ریزی خوبی دارند و ما می‌توانیم حضور خوبی داشته باشیم. توقع صعود از گروه بد نیست ولی بهتر است ظرفیت‌هایمان را هم در نظر بگیریم.جلالی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به جلسه مربیان با کی‌روش چیست، بیان کرد: به نظرم اگر جلسه جمعی نباشد و خصوصی باشد بهتر است. به اعتقاد من این‌گونه بهتر است. مربی تیم ملی می‌بیند اگر صحبت نکند، آرامش بیشتری دارد. مهم‌ترین فاکتور، محیط آرام است. ما باید کاری کنیم که آرامش منتقل شود.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا مربیان ایرانی به دیدار کی‌روش نمی‌روند، مشابه کاری که شفر انجام داد، گفت: من یادم است که سال اولی که او آمده بود جلسه‌ای برگزار شد و خیلی استقبال نشد. در شروع همیشه طبیعی است و همه حوصله می‌کنند ولی اگر سال‌های بعد این اتفاق رخ می‌داد استقبال بیشتری می‌شد. ما خودمان فضای فوتبال را می‌شناسیم و می‌دانیم این چیزها همیشه بوده است. وقتی قلعه نویی، قطبی، برانکو و دایی هم بودند این مسائل وجود داشت. خیلی از این مسائل جاذبه‌هایی برای عام دارد ولی همه آنها پوچ است.