صعود دختران بسکتبالیست به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا

تیم بسکتبال دختران نوجوان ایران با پیروزی برابر مالدیو راهی نیمه نهایی شد. تیم دختران زیر ۱۶سال ایران، امروز (پنجشنبه) و در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا برابر مالدیو قرار گرفت و با نتیجه ۱۲۹ بر ۳۹ پیروز میدان شد. تیم ایران که در مرحله گروهی بعد از هند در رده دوم ایستاده بود، […]

تیم بسکتبال دختران نوجوان ایران با پیروزی برابر مالدیو راهی نیمه نهایی شد. تیم دختران زیر ۱۶سال ایران، امروز (پنجشنبه) و در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا برابر مالدیو قرار گرفت و با نتیجه ۱۲۹ بر ۳۹ پیروز میدان شد.

تیم ایران که در مرحله گروهی بعد از هند در رده دوم ایستاده بود، امروز با ارائه یک بازی مهیج توانست بانتیجه ۱۲۹بر۳۹ از سد رقیب خود عبور کرده و مجوز حضور در نیمه نهایی را بگیرد.ملی پوشان ایران در کوارتر اول با نتیجه ۲۵ بر ۷ پیروز شدند.در کوارتر دوم ۳۴بر۱۰و کوارتر سوم نیز ۲۵ بر ۱۸ برنده میدان بودند.این دیدار در پایان با نتیجه ۱۲۹ بر ۳۹ به سود ایران ثبت شد.

در این دیدار پیونیک آراکلیان باکسب ۱۸امتیاز و آیدا گل محمدی با کسب ۱۸ امتیاز و ۲۰ ریباند و تاثیر گذاری ۳۱ بهترین و امتیازآورترین بازیکنان میدان شناخته شدند.این تیم برای رسیدن به فینال سطح دوم قهرمانی آسیا با برنده تیم های نپال و مالزی دیدار خواهد کرد. تیم ایران فردا و در چارچوب مرحله نیمه نهایی باید به مصاف مالزی برود.این رقابت ها که از روز ۳۰ مهرماه آغاز شده، ششم آبان ماه به پایان می رسد.