باشگاه فولاد در نامه ای به سازمان لیگ ؛ به حق کشی های پیاپی پایان داده شود!

به حق کشی های پیاپی پایان داده شود.به دنبال رخدادهای تلخ دیدار تیم های پیکان و فولاد که منجر به شکست ناعادلانه شاگردان سید اکبر پورموسوی شد، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به صورت رسمی از داور این دیدار شکایت کرده و خواستار دقت نظر بیشتر مسوولان کمیته داوران و سازمان لیگ برای پایان یافتن […]

به حق کشی های پیاپی پایان داده شود.به دنبال رخدادهای تلخ دیدار تیم های پیکان و فولاد که منجر به شکست ناعادلانه شاگردان سید اکبر پورموسوی شد، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به صورت رسمی از داور این دیدار شکایت کرده و خواستار دقت نظر بیشتر مسوولان کمیته داوران و سازمان لیگ برای پایان یافتن حق کشی های پیاپی و زنجیره ایی علیه این تیم شد. در متن شکوائیه رسمی باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

 

«جناب آقای بهاروند

ریاست محترم سازمان لیگ حرفه ایی فوتبال

باسلام

احتراما، پیرو نامه شماره ۶۷۲/۱مورخ ۹۶/۵/۲۵ درخصوص اعتراض این باشگاه به نحوه داوری دیدار سیاه جامگان و فولاد خوزستان از هفته سوم در روز جمعه مورخ ۹۶/۵/۲۰، با کمال تأسف شاهد تکرار اشتباهات!! فاحش و تأثیرگذار داوری در دو بازی پس از آن با تیم های گسترش فولاد در تاریخ ۹۶/۵/۲۷ و پیکان تهران در تاریخ ۹۶/۶/۲ بودیم. با توجه به آنکه تصمیم به واضح غلط داور بازی جناب آقای یاسر همرنگ در مردود اعلام کردن گل سالم ما عامل مسلم باخت تیم در مقابل پیکان و قطع روند صعودی تیم در جدول مسابقات و همچنین باعث اعتراضات منجر به درگیری هواداران و توهین و فحاشی به کادر فنی و بازیکنان گردید که مؤکداً عامل و بانی آن سوء قضاوت داور مسابقه بوده است.

لذا مصرانه درخواست دارد که موضوع بطور جدی در کمیته های ذیربط مورد بررسی دقیق و کارشناسانه قرار گیرد زیرا ما معتقدیم که «سوت داور برای اعلام خطا پس از به نتیجه رسیدن توپ یعنی گل شدن» اتفاق افتاده است و انتظار داریم با مسبب یا مسببین از دست رفتن حقوق باشگاه و مردم شریف و مردم خوزستان که صاحبان اصلی این امتیازات از دست رفته هستند و در هر شرایط نامساعد آب و هوایی از تیم محبوب خود حمایت می نمایند، برخورد قاطع و قانونی صورت پذیرد.

مضافا به اطلاع می رساند نحوه برخورد این داور از ابتدا و پیش از شروع بازی با بازیکنان فولاد بخصوص بازیکن خوشنام و با اخلاق ایمان مبعلی بسیار سئوال برانگیز و در نوع خودش قابل تأمل بوده و از ابتدا منجربه تنش روانی و برهم خوردن تمرکز بازیکنان گردد. لذا این باشگاه بنا به دلایل فوق خود را کاملاً محق می داند و انتظار دارد به نحو جدی کمیته محترم داوران نسبت به این روند مداوم حق کشی های پیاپی و زنجیره ایی قضاوت ها علیه این باشگاه پایان داده شود و در آستانه مسابقه حساس فولاد و سپاهان اصفهان در هفته ششم و مسابقات آتی در ادامه فصل قطع قاطع گردد. CD صحنه مردود شدن نادرست گل سالم فولاد پیوست است. خواهشمند است دستور رسیدگی بفرمائید.

علیرضا اژدری زاده، مدیرعامل »