انتقاد شدید ویسی از بازیکنانش: تیم ما لیاقت ندارد!

عبدالله ویسی به شیوه خاص خودش بازیکنانش را به باد انتقاد گرفت.به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تحمل شکست خانگی برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری اظهار کرد: خلایق هر چه لایق. امروز بچه های ما نشان دادند که شخصیت برد نداشتند و به پارس جنوبی تبریک می‌گویم. لیاقت آدم […]

عبدالله ویسی به شیوه خاص خودش بازیکنانش را به باد انتقاد گرفت.به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تحمل شکست خانگی برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری اظهار کرد: خلایق هر چه لایق. امروز بچه های ما نشان دادند که شخصیت برد نداشتند و به پارس جنوبی تبریک می‌گویم. لیاقت آدم ها به ماشین و لباس نیست و به عملشان است. شخصیت ما در این دیدار شخصیت بردن نبود و تا زمانی‌که بازیکنان ما اینطور بازی کنند وضعیت تیم همین است. واقعا متاسفم برای بازی‌ای که به نمایش گذاشتند.

او افزود: تیمی که به آن ایمان داشته باشید می‌توانید با آن کار کنید. تارتار تیم خوبی دارد. برخلاف تیم ما که لیاقت ندارد.سرمربی استقلال خوزستان در ادامه گفت: تقصیر من هم هست و من تمرکز کافی نداشتم. ما نتایجی که تا الان گرفتیم شانسی بوده و ما لیاقت نداشتیم. اگر تیم ما آماده شود شاید بتوان کاری انجام داد. تماشاگران از ما حمایت کردند ولی اگر تیم ما لیاقت داشته باشد،‌ ورزشگاه هم پر می‌شود. در زمین بازی من حضور ندارم و در درون زمین لیاقت بازیکن است که نمایش داده می‌شود. بازی بازیکن است که به مربی شخصیت می‌دهد.