پورموسوی: برد هفته قبل را فراموش کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان گوشزد کرده‌ام که بازی قبلی را فراموش کنند و روی بازی با گسترش فولاد تمرکز کنند.سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خدارا شکر که در هفته سوم علی رغم مشکلات، یک برد خارج از خانه کسب کردیم. ادامه راه را با […]

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان گوشزد کرده‌ام که بازی قبلی را فراموش کنند و روی بازی با گسترش فولاد تمرکز کنند.سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خدارا شکر که در هفته سوم علی رغم مشکلات، یک برد خارج از خانه کسب کردیم. ادامه راه را با آرامش طی می‌کنیم. ما به بازیکنانمان گوشزد کرده‌ایم که بازی قبلی را فراموش کنند و روی بازی با گسترش فولاد تمرکز کنند. ما امیدواریم که از این بازی سربلند خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: این بازی برای میزبان سخت‌تر است. حریفان تنها یک بازی در این گرما بازی می‌کند ولی ما باید هر روز در این هوا تمرین کنیم. حریفان در این شرایط به دنبال تک امتیاز هستند و دفاعی بازی می‌کنند اما فشار بیشتری روی تیم ما است، ضمن این که تماشاگران هم به دنبال برد هستند. امیدوارم فردا اولین سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.وی درباره غایبان تمیش نیز عنوان کرد: شیرزادی و والی صد درصد به بازی نمی‌رسد. زهیوی و مریدی نیز احتمالا در دقایق پایانی بازی بتوانیم از آن ها استفاده کنیم. محروم هم برای این دیدار نداریم.پورموسوی درباره استفاده از عبدالله ناصری در پست تخصصی اش نیز خاطر نشان کرد: پست تخصصی او دفاع راست است و در بازی اول چون دستمان خالی بود، مجبور بودیم از او به عنوان مهاجم راست استفاده کنیم و از بازی دوم او به پست تخصصی خودش برگشت. فردا نیز او در پست تخصصی اش خواهد بود.به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد به نشست خبری نرسید.