آگوئرو سند پیروزی منچسترسیتی را امضا کرد

«سرخیو آگوئرو» مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با درخشش خود و به ثمر رساندن دو گل، سند پیروزی تیمش مقابل برنلی را امضاء کرد. در دیدار نخست هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، تیم مدعی منچسترسیتی در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر «تارف مور» میهمان برنلی بود و در نهایت به برتری دو بر […]

«سرخیو آگوئرو» مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با درخشش خود و به ثمر رساندن دو گل، سند پیروزی تیمش مقابل برنلی را امضاء کرد. در دیدار نخست هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، تیم مدعی منچسترسیتی در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر «تارف مور» میهمان برنلی بود و در نهایت به برتری دو بر یک دست یافت تا با 30 امتیاز و به صورت موقت به صدرجدول رده بندی صعود کند. این دیدار از سوی میهمان بهتر آغاز شد و این تیم توانست در دقیقه 14 با ضربه «دین مارنی» به گل دست یابد، اما «سرخیو آگوئرو» مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی در دقیقه 37 کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

در دقایق پایانی نیمه نخست تیم برنلی با بدشانسی روبرو شد و دو بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت تعویض شدند. در نیمه دوم شاگردان «پپ گواردیولا» حملات همه جانبه ای را برای رسیدن به گل برتری طراحی کردند و در دقیقه 60 اشتباه عجیب مدافعان میزبان سبب شد تا «سرخیو آگوئرو» گل دوم خود و منچسترسیتی را به ثمر برساند. در ادامه نیمه دوم و به خصوص دقایق پایانی بازیکنان برنلی فشار زیادی را روی دروازه میهمان برای گل تساوی ایجاد کرده، اما موفق به گلزنی نشدند تا این دیدار با برتری دو بر یک سیتی به اتمام رسد. از دقایقی دیگر چهار دیدار همزمان آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی ها، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد از ساندرلند پذیرایی می کند و لسترسیتی با میدلزبورو روبرو می شود. از ساعت 21 به وقت تهران و در حساسترین دیدار هفته، چلسی در ورزشگاه «استمفوردبریج» از تاتنهام میزبانی می کند تا شهرآورد پایتخت جزیره برگزار شود.