کیانی‌زاده :مراسم تجلیل از المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها روز چهارشنبه در اهواز برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان از ورزشکاران المپیکی، ‌پارالمپیکی و قهرمانان آسیایی و جهانی شش ماه نخست سال 95 تقدیر می‌شود. فرامرز کیانی‌زاده اظهار کرد:‌ چهارشنبه هفته جاری با حضور دکتر شریعتی از المپیکی و پارالمپیکی‌ها و همچنین قهرمانان آسیایی و جهانی شش ماه نخست سال 95 تقدیر […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان از ورزشکاران المپیکی، ‌پارالمپیکی و قهرمانان آسیایی و جهانی شش ماه نخست سال 95 تقدیر می‌شود. فرامرز کیانی‌زاده اظهار کرد:‌ چهارشنبه هفته جاری با حضور دکتر شریعتی از المپیکی و پارالمپیکی‌ها و همچنین قهرمانان آسیایی و جهانی شش ماه نخست سال 95 تقدیر می‌کنیم. وی بیان کرد: ‌در این مراسم به مدال‌آوران طلا، ‌نقره و برنز المپیک و پارالمپیک به ترتیب مبلغ 30، 20 و 15 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر که به امضای استاندار خوزستان رسیده است، اهدا خواهد شد. همچنین از ورزشکارانی که در المپیک و پارالمپیک شرکت داشتند ولی موفق به کسب مدال نشدند با اهدا لوح تقدیر و پاداش، تقدیر و تشکر خواهیم کرد.

39736_556

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد:‌ ‌همچنین به ورزشکاران خوزستانی که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شده‌اند، به ترتیب مبلغ 3 ،‌2، و 1.5 میلیون تومان و به مدال‌آوران آسیایی نیز به ترتیب مبلغ 2، 1.5 و یک میلیون تومان اهدا خواهد شد. وی بیان کرد: این مراسم با حضور مسوولان استانی، ‌روسای هیات‌های مربوطه و همچنین جامعه ورزش خوزستان برگزار می‌شود. کیانی‌زاده افزود: ‌این مراسم جهت تقدیر و تشکر از ورزشکاران خوزستانی و همچنین دادن انگیزه و روحیه به آن ها جهت تلاش و مدال‌آوری در مسابقات آینده است تا بتوانند بار دیگر برای استان خوزستان و کشورمان افتخارآفرینی کنند. وی ادامه داد:‌ این حداقل کاری است که از دست ما بر می‌آید؛ مشکلات مالی بسیاری داریم ولی خودمان را موظف می‌دانیم که از این ورزشکاران که باعث به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف شده‌اند، قدردانی کنیم.