کماندارخوزستانی چهارمین مدال طلای کاروان ایران پاراالمپیک ریو را کسب کرد

غلامرضا رحیمی کماندار خوزستانی ریکرو ایران با پیروزی مقابل حریف تایلندی خود چهارمین نشان طلای کاروان شهدای منای کشورمان را در بازی های پارالمپیک ریو کسب کرد.به گزارش ایرنا غلامرضا رحیمی بامداد روز چهارشنبه در دیدار پایانی با نتیجه 7 بر 3 حریف خود را شکست داد و نشان طلای این بازی ها را به […]

غلامرضا رحیمی کماندار خوزستانی ریکرو ایران با پیروزی مقابل حریف تایلندی خود چهارمین نشان طلای کاروان شهدای منای کشورمان را در بازی های پارالمپیک ریو کسب کرد.به گزارش ایرنا غلامرضا رحیمی بامداد روز چهارشنبه در دیدار پایانی با نتیجه 7 بر 3 حریف خود را شکست داد و نشان طلای این بازی ها را به گردن آویخت. همچنین در روز سوم بازی های پارالمپیک 2016 ریو و در رقابت های دو و میدانی، غلامرضا رحیمی پس از کسب نشان طلا در رقابت های ریکرو پارالمپیک گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بوده و رقابت دشواری را دراین دوره از رقابت ها داشتم چرا که رکوردها بالا بوده و ورزشکاران انگیزه بالایی برای کسب نشان داشتند.

untitled

وی درخصوص بازی نیمه نهایی برابر ابراهیم رنجبر دیگر نماینده کشورمان اظهارکرد: درمرحله نیمه نهایی این رقابت بازی سخت و فشرده ای داشتم و با وجود این که ابراهیم رنجبر عملکرد خوبی داشت اما من هدف گیری بهتری داشته و توانستم به دیدار پایانی راه یابم. دیگر نماینده خوزستان در مسابقات پرتاب نیزه کلاس 56 F به مصاف حریفان رفت که با ثبت رکورد 19متر و 83 سانتی متر به عنوان چهارمی دست یافت. جواد حردانی، هاشمیه متقیان و علیرضا قلعه ناصری در رشته دو و میدانی و ماشااله طاهری به عنوان مربی دو و میدانی، غلامرضا رحیمی در رشته تیراندازی با کمان، حسین رجب پور و محمد حیدری در رشته فوتبال پنج نفره، سیدامید جعفری در رشته جودو و حسین امیری به عنوان مربی رشته تیراندازی، نمایندگان خوزستان در المپیک ریو هستند.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو به صورت رسمی از 18شهریور برابر با هشتم سپتامبر و با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از بیش از 160 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است. تیم ملی ایران با 111ورزشکار (88 ورزشکار مرد و 23ورزشکار زن در 12رشته ورزشی با شعار «توکل، اراده و افتخار» با عنوان شهدای فاجعه منا، برای هشتمین بار در این رقابت ها حضور دارد.