پیام امام خامنه ای به المپیکی ها : از همه شما سپاسگزاری می کنم/ قدر شما را می دانیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از قهرمانان مدال آور و همه ورزشکاران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای المپیک 2016 تشکر و قدردانی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پیام حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است: «بسمه تعالی به کاروان ورزشی […]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از قهرمانان مدال آور و همه ورزشکاران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای المپیک 2016 تشکر و قدردانی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پیام حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:

82199671-70958819

«بسمه تعالی به کاروان ورزشی بازگشته از المپیک: قهرمانانی که با مدال آوری دل ملت را شاد کردند؛ به پهلوانانی که از حق خود بر اثر ناداوری ها محروم شدند؛ به ورزشکارانی که عدم موفقیت آنان از ارزش تلاش و کوشش آن ها نمی کاهد؛ به بانوان ورزشکاری که نشانه افتخارآمیز پوشش زن ایرانی را به رخ همگان کشیدند، به بانوی شجاعی که با حجاب کامل در پیشانی کاروان درخشید و به مربیان و پیش کسوتان ورزش کشور، خوشامد می گویم و از همه شما سپاسگزاری می کنم. قدر شما را می دانیم.

سیّد علی خامنه ای

2/ شهریور ماه/ 1395»