هاشمیان : پرسپولیسی‌ها گفته‌اند طلبت را نمی‌دهیم، اما پیگیر هستم

مهاجم سابق تیم ‌ملی فوتبال ایران می گوید پیش از آغاز مراسم برترین‌ها با علی اکبر طاهری دیدار و احوال پرسی کرده بود. او می‌گوید علی‌رغم اینکه مدیران پرسپولیس گفته‌اند که طلب من را نمی‌دهند اما این موضوع را پیگیری خواهم کرد. وحید هاشمیان در رابطه با برگزاری مراسم برترین‌های لیگ پانزدهم، اظهار کرد: مراسم […]

مهاجم سابق تیم ‌ملی فوتبال ایران می گوید پیش از آغاز مراسم برترین‌ها با علی اکبر طاهری دیدار و احوال پرسی کرده بود. او می‌گوید علی‌رغم اینکه مدیران پرسپولیس گفته‌اند که طلب من را نمی‌دهند اما این موضوع را پیگیری خواهم کرد. وحید هاشمیان در رابطه با برگزاری مراسم برترین‌های لیگ پانزدهم، اظهار کرد: مراسم جالب و خوبی برگزار شد و در آن از تیم‌های برتر و نفرات برتر تقدیر به عمل آمد. به نظر من مراسم در شرایط خوبی برگزار شد، ولی کمی تاخیر داشت که این تاخیر هم به خاطر پخش زنده مراسم از طریق تلویزیون بود.

57322980

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به انتخاب‌هایی که انجام شد چیست، گفت: من به دلیل این که اشراف کامل به لیگ ایران ندارم نمی‌توانم در مورد انتخاب‌ها به صورت دقیقی نظر بدهم، اما قاعدتا وقتی تیمی قهرمان می‌شود باید آن تیم بهترین تیم باشد و سرمربی آن تیم هم به عنوان بهترین مربی انتخاب شود. آقای گل هم که مشخص بود که چه کسی است. مابقی انتخاب‌ها هم با نظر کارشناسان مشخص شده بود. مهاجم سابق تیم ‌ملی فوتبال درباره نقل‌ و انتقالات لیگ هم خاطرنشان کرد: با توجه به مطالعاتی که انجام داده‌ام تا الان پرسپولیس و گسترش فولاد تیم‌هایی هستند که خوب بسته شده‌اند، اما در این میان استقلال خوزستان نشان داد که برای قهرمان شدن نیاز نیست حتما باید ستاره داشته باشید بلکه فقط باید یک تیم باشید.

هاشمیان در ادامه صحبت‌هایش درباره این که در مراسم برترین‌ها هنگام رفتن بر روی سن با علی اکبر طاهری خوش و بش نکرده است، گفت: من آدم بی ادبی نیستم که با کسی سلام و احوالپرسی نکنم. قبل از این که مراسم آغاز شود با آقای طاهری دیدار داشتم و با هم خوش و بش و حتی روبوسی کردیم. حتی در زمانی که در مراسم قرار شد به روی سن بروم، با توجه به این که محمود خوردبین را قلبا دوست دارم او را در آغوش گرفتم، اما برخی گفتند که من با آقای طاهری رو در رو نشده ام که چنین مساله‌ای درست نیست. وی در پاسخ به این سوال که موضوع طلبتان از باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟ توضیح داد: آنها به من گفتند که طلبت را نمی‌دهیم و من هم این موضوع را پیگیری حقوقی خواهم کرد. مهاجم سابق تیم ‌ملی فوتبال درباره مقایسه‌اش از برترین‌های لیگ ایران و برنامه‌های که در اروپا برگزار می‌شود هم افزود: هیچ چیز ما شبیه اروپایی‌ها نیست که بخواهد شبیه اروپا باشد. این مراسم خوب برگزار شد اما نقایصی هم وجود داشت که باید برطرف شود. مطمئنا برگزاری چنین مراسمی به تشویق تیم‌ها کمک می‌کند.