اداره کل ورزش خوزستان مقام دوم کشور را کسب کرد؛ پیام مدیرکل

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان طی پیامی کسب رتبه دوم اداره کل در کشور را تبریک گفت.به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان،در متن این پیام آمده است: الطاف حق تعالی، همت و تلاش والا و گام های بلند جامعه ورزش و جوانان استان افتخاری دیگر را برای استان ورزش خیز خوزستان درسطح […]

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان طی پیامی کسب رتبه دوم اداره کل در کشور را تبریک گفت.به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان،در متن این پیام آمده است: الطاف حق تعالی، همت و تلاش والا و گام های بلند جامعه ورزش و جوانان استان افتخاری دیگر را برای استان ورزش خیز خوزستان درسطح کشور رقم زد .

modirr%202

رتبه دوم کشور با 26199 امتیاز در گروه اول استانها با اختلاف امتیاز بسیار کم(465امتیاز) با استان نخست،اصفهان و اختلاف بسیار زیاد (3663 امتیاز) با استان مازندران که در رده سوم جای گرفته است،نشان از حاکم بودن تدبیر،حرکت هدفمند رو به جلو و نهایت بهره گیری از ظرفیت،توانمندی و شایستگی ورزش این خطه دارد. اعتقاد به منابع انسانی کارآمد و ظرفیت عظیم قشر جوان،همچنین بهره مندی از تجارب ارزشمند مربیان،پیشکسوتان،عناصر دانشگاهی در عرصه ورزش و جوانان،حفظ ارتباط و تعامل منطقی و سازنده با ارکان عمل کننده ورزش همانند باشگاههای دولتی و خصوصی،رسیدن به ادبیات و زبان مشترک در مفاهیم ورزش با هیأتهای استان و ادارات شهرستانها و بهره مندی از ظرفیت دستگاههای حاکمیت و نهایتا پشتوانه غیرقابل انکار ساختار سیاسی مجلس محترم شورای اسلامی،نمایندگان محترم مردم شریف خوزستان،خروجی جز ایستادن خوزستان در چنین جایگاهی را متصور نمی نمود.رصد،پایش،کنترل و هدایت اهداف و مأموریتها سبب حفظ و تثبیت این جایگاه شد. خوزستان یک بار دیگر به وجود اثربخش ورزش و جوانان خویش بالید و به نیکی و شایستگی در بین سه استان برتر کشور قرار گرفت.

این موفقیت غرورانگیز بر همه کسانی که دل در گرو این سرزمین حماسه خیز دارند مبارک باد. اینجانب بر خود لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت و مساعدت وزیر محترم ورزش و جوانان،استاندار محترم خوزستان،نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولین محترم که دستیابی به این موفقیت را هموار نمودند و همچنین از اهتمام و تلاش مجدانه و بی بدیل همکاران گرامی،هیأتهای ورزشی استان،ادارات ورزش و جوانان شهرستانها،باشگاههای دولتی و خصوصی و سازمانهای مردم نهاد جوانان،مربیان،داوران،پیشکسوتان،قهرمانان و اصحاب جراید و رسانه اعلام نمایم. امید آن است که در سایه عنایات ویژه باری تعالی و حضرت ولی عصر(عج) و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)و اهداف عالیه دولت تدبیر و امید ،دستاوردهایی ارزنده تری در سال 95 را برای ورزش استان به ارمغان بیاوریم.