مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: نقش پیشکسوتان در توسعه ورزش استان بی بدیل است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که نقش پیشکسوتان در توسعه ورزش استان بی بدیل است گفت: استفاده از تجربیات پیشکسوتان استان و انتقال دانش آن ها به نسل جوان تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت ورزش خوزستان دارد. فرامرز کیانی زاده سه شنبه شب در آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان که […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که نقش پیشکسوتان در توسعه ورزش استان بی بدیل است گفت: استفاده از تجربیات پیشکسوتان استان و انتقال دانش آن ها به نسل جوان تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت ورزش خوزستان دارد.

82121946-70813424

فرامرز کیانی زاده سه شنبه شب در آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان که باحضور مشاور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد اظهار کرد: پیشکسوتان گنجینه با ارزش ورزش خوزستان بوده که تکریم از آنها کمترین اقدامی است که می توان در راستای قدردانی از زحمات آنها انجام داد. وی افزود: پیشکسوتان استان با انتقال تجربه خود به نسل جوان تاکنون کمک شایانی به ارتقای سطح ورزش استان کرده اند و امید است که در ادامه نیز بتوانیم با استفاده از این تجربیات موفقیت های بزرگی را برای ورزش خوزستان کسب کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: پیشکسوتان در هرعرصه ای جایگاه والایی داشته و آنها نقش بسزایی در موفقیت های بزرگ در عرصه های بین المللی دارند.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان استان هرسال برای ارج نهادن به زحمات پیشکسوتان استان اقدام به برگزاری این برنامه کرده و در طول سال نیز برای حمایت از این بزرگان ورزش از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. کیانی زاده تصریح کرد: یکی از ضرورت های پیشرفت در سطوح مختلف ورزشی فراهم کردن بستر مناسب برای حضور پیشکسوتان است که در این زمینه تا آن جا که در توان داشتیم محیط را برای این سرمایه های ارزشمند فراهم کرده و خواهیم کرد. آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش خوزستان سه شنبه شب باحضور دارابی مشاورعالی وزیر ورزش و رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش و جوانان، مجد آرا رئیس فدراسیون همگانی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و جمعی از رئیسان هیات های ورزشی و پیشکسوتان ورزش استان در سرسرای تالار طوبی اهواز برگزار شد.

ایرنا