عبدالکاظم طالقانی : ورزشگاه خرمشهر از هرنظر آماده برگزاری دیدار نهایی جام حذفی است

رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: خوزستان همواره میزبان شایسته ای برای برگزاری مسابقات حساس بوده و در زمان حاضر نیز ورزشگاه خرمشهر از هرنظر آماده برگزاری دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن است. عبدالکاظم طالقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با با اشاره به شرایط ورزشگاه خرمشهر برای میزبانی دیدارنهایی فوتبال جام حذفی […]

رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: خوزستان همواره میزبان شایسته ای برای برگزاری مسابقات حساس بوده و در زمان حاضر نیز ورزشگاه خرمشهر از هرنظر آماده برگزاری دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن است. عبدالکاظم طالقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با با اشاره به شرایط ورزشگاه خرمشهر برای میزبانی دیدارنهایی فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور اظهارکرد: باتوجه به جلسات متعددی که در ماه های گذشته باحضور مسئولان استان در این زمینه برگزار شد تمامی شرایط لازم برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار در این شهرستان پیش بینی شده و در زمان حاضر در این خصوص کمبودی وجود ندارد.

82088988-70752105

وی افزود: زمین چمن ورزشگاه خرمشهر نیز باتلاش مسئولان مربوطه شرایط مطلوبی داشته و برای انجام این دیدارحساس به صورت کامل آماده است. رئیس هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: باتوجه به بازدید مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه خرمشهر و ابراز رضایت آن ها از وضعیت زمین، نور و جایگاه تماشاگران، دیگرهیچ مشکلی در برگزاری دیدارتیم های استقلال و ذوب آهن وجود ندارد. وی بیان کرد: ورزشگاه خرمشهر ظرفیت 15 هزار نفر را دارد اما 11 هزار بلیط برای تماشای این دیدار به فروش می رسد و در روز بازی نیز تمامی تدابیرامنیتی و بازدارنده برای ایجاد نظم در ورود و خروج تماشاگران پیش بینی شده است. طالقانی بیان کرد: خوزستان در رقابت های بین المللی نیز در سایر رشته های ورزشی همواره میزبان شایسته ای بوده که امید می رود در این دیدارحساس نیز تماشاگران خوزستانی استان خوزستان را سربلند کنند چرا که دیدار نهایی جام حذفی هرساله قرار است در خرمشهر برگزار شود.

وی ادامه داد: سازمان لیگ شش ماه پیش تصمیم به برگزاری رقابت های فینال جام حذفی درخرمشهر گرفت و ما نیز بلافاصله اقدامات لازم را برای رفع کمبودهای ورزشگاه خرمشهر در دستور کار قرار داده و در این خصوص مقتدایی استاندار سابق ،شرکت مناطق نفت خیز، اداره ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال خوزستان هریک به نوبه خود نقش بسزایی در تجهیزو آماده سازی ورزشگاه خرمشهر داشتند. جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، جام آزاد سازی خرمشهر نام دارد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ تمامی رقابت های فینال جام حذفی در شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد. به همین منظور در نهم خردادماه سال جاری دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان تیمهای راه یافته به فینال جام جذفی باشگاههای ایران در ورزشگاه خرمشهر برگزار می شود.