سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان شد

با پیش نهاد مدیر عامل و تصویب هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان سید سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان انتخاب شد. همچنین به پیشنهاد سرمربی تیم استقلال خوزستان و تایید مدیر عامل باشگاه سید سیروس نعمتی نژاد و فرشاد بختیاری زاده به عنوان دستیار اول و مربی دروازبانان این تیم منصوب […]

با پیش نهاد مدیر عامل و تصویب هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان سید سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان انتخاب شد. همچنین به پیشنهاد سرمربی تیم استقلال خوزستان و تایید مدیر عامل باشگاه سید سیروس نعمتی نژاد و فرشاد بختیاری زاده به عنوان دستیار اول و مربی دروازبانان این تیم منصوب شدند.

82089352-70752747

سید سیروس پورموسوی در حالی جانشین عبدالله ویسی شد که ویسی هفته قبل رسما به سپاهان اصفهان پیوست تا در لیگ شانزدهم سرمربی این تیم اصفهانی باشد. عبدالله ویسی تنها پس از 10 روز از قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشگاههای ایران به پیشنهاد تمدید قرارداد سرمربی گری استقلال خوزستان پاسخ منفی داد تا از این تیم جدا شود. پس از رفتن ویسی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برای جانشین وی چند گزینه را بررسی کردند و در نهایت فرصت را به سید سیروس پورموسوی دادند تا توانایی خود را در تیم استقلال خوزستان نشان دهد. سید سیروس پورموسوی در سال 1374 همراه با تیم منتخب جوانان خوزستان قهرمان ایران شد، تیمی که براتوند سرمربی آن بود. پس از این موفقیت دوران مربی گری وی کلید خورد و به تیم کارون اهواز پیوست و با تیم جوانان کارون مقطعی قهرمان باشگاه های ایران شد. پور موسوی در مقطعی به استقلال اهواز پیوست و سپس بعد از اینکه اصغر باقریان به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان انتخاب شد ، به عنوان سرمربی به تیم جوانان فولاد رفت و بعد از آن به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد. وی در مقطعی کوتاه به عنوان دستیار وینگو بگوویج و بعد از تغییر و تحولات به پرسپولیس اهواز رفت و سپس هم به فولاد بازگشت. پورموسوی این اولین تجربه ای است که به عنوان سرمربی در لیگ برتری را خواهد داشت. استقلال خوزستان در پایان لیگ پانزدهم برتر باشگاههای ایران قهرمان این دوره از مسابقات شد.