قلعه‌نویی: هواداران تراکتور نماد خوبی‌ها هستند / بازی با فولاد سخت‌ترین دیدار فصل است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی دیدار چهارشنبه تیمش برابر فولاد را سخت‌ترین بازی تیمش در این فصل عنوان کرد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در شروع نشست به محرومیت هواداران تراکتورسازی از حضور در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: به سازمان لیگ نامه نوشته‌ایم و مشغول رایزنی هستیم که […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی دیدار چهارشنبه تیمش برابر فولاد را سخت‌ترین بازی تیمش در این فصل عنوان کرد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در شروع نشست به محرومیت هواداران تراکتورسازی از حضور در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: به سازمان لیگ نامه نوشته‌ایم و مشغول رایزنی هستیم که این محرومیت لغو شود اما تاکنون جوابی نگرفته‌ایم. مردم آذربایجان همیشه نماد خوبی‌ها بوده‌اند و اینکه برای دومین بار محروم شوند، اتفاق خوبی نیست. او ادامه داد: فوتبال برای این است که از قشنگی‌هایش لذت ببریم. برد و باخت تمام می‌شود و بازی جوانمردانه باقی می‌ماند.

باشگاه فولاد از ما خواست که ساعت بازی را جابه‌جا کنیم که پذیرفتیم. آن‌ها از ما زمین خواستند دادیم. اگر ما هم چنین درخواست‌هایی از آن‌ها داشتیم پذیرفته می‌شد. نباید شرایط طوری شود که با فرهنگ یک ملت بازی شود. قلعه‌نویی همچنین گفت: هواداران تراکتور همیشه نماد خوبی‌ها بوده‌اند و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی برایشان رخ ندهد. ضمن اینکه در بازی با سپاهان من و آقای عباسی مورد عنایت هواداران سپاهان قرار گرفتیم و نمی‌دانم چه شد که ما را محروم کردند! سرمربی تراکتورسازی درباره دیدار فردای تیمش با فولاد هم گفت: این سخت‌ترین بازی ما در این فصل است چون بازیکنان ما خسته هستند و فولاد هم به شرایط آرمانی خود بازگشته است. در دو سه روز گذشته فقط در مورد مسائل روحی و روانی با بازیکنان صحبت کرده‌ام تا دیدارهای مقابل الجزیره و پرسپولیس را فراموش کنند و فقط روی بازی فردا تمرکز داشته باشند. او افزود: این بازی مثل بازی با سپاهان برای ما کلیدی است و در صورت برد می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

من از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این شرایط مردانه می‌جنگند. این بازیکنان همان کسانی هستند که روزی مورد هجمه هواداران قرار گرفته بودند، اکنون مردانه می‌جنگند و امیدوارم در آسیا و لیگ به موفقیت برسیم. وی درخصوص غایبان تیمش هم گفت: ما سه بازیکن محروم داریم که نبودشان ما را اذیت می‌کند و احتمالا مجبور به تغییر سیستم هم شویم. وی درباره عملکرد داوران بیان کرد: در چند بازی گذشته روی اشتباهات داوری امتیاز از دست دادیم و تحمل این موضوع برای مربی سخت است ولی باید کار خودمان را انجام دهیم و از همه مجموعه باشگاه متشکرم که تلاش می‌کنند تیم‌های آذری به موفقیت برسند. در یک مجموعه اگر همه همدل باشند، در آن صورت در موفقیت‌ها و شکست‌ها سهیم هستیم و شاید کمترین سهم را در موفقیت‌های تیم، من داشته باشم. ما در هر بازی برنامه‌های خاص آن مسابقه را داریم و در آسیا باید حتما حداقل 4 امتیاز بگیریم و سعی کنیم تا به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. وی درباره محرومیت هواداران بیان کرد: فوتبال با هواداران معنی می‌شود و وقتی تماشاگر در ورزشگاه حضور نداشته باشد این فوتبال است که تنبیه می‌شود نه یک تیم.

قلعه‌نویی درباره مسائل مالی در باشگاه تراکتور نیز گفت: باید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در این باره تلاش کنند. همه سعی خود را می‌کنم تا تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد. انسان باید وقتی به آینه نگاه می‌کند، از خودش خجالت نکشد و من کار خودم را انجام می‌دهم تا در پیش خدا و وجدانم سربلند باشم. سعی می‌کنم نتایج خوبی در پایان فصل بگیرم. قلعه‌نویی درباره اینکه آیا نتایج خوبش در این فصل باز هم او را محبوب هواداران می‌کند یا خیر گفت: من به دنبال لقب امیرپاشا نیستم و فقط به دنبال این هستم که وجدان کاری داشته باشم. من 10 روز آنفولانزا گرفته بودم ولی هیچ وقت در تمرین‌ها غایب نشدم. وی بیان کرد: من همیشه به دنبال انجام فوتبال روی زمین هستم و برخی‌ها انتقاداتی می‌کنند که نشان می‌دهد اصلا در کنار فوتبال نیستند. تصمیم‌گیری یک مربی در شرایط خاص در هیچ کلاسی آموزش داده نمی‌شود و بستگی به هوش ذاتی یک مربی دارد. به عنوان مثال علی پروین به هیچ کلاسی نرفت ولی 25 جام آورد.