پایان مسابقات کورس سوارکاری سال 94 استان در اهواز / “لمیع پاشا” اسب برتر مسابقات

هفته دهم و پایانی رقابت‎های کورس سوارکاری خوزستان با شناخت چابک‎سواران برتر برگزار شد. فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان  اظهار کرد: این رقابت‎ها جمعه (نهم بهمن‌ماه) در میدان اسبدوانی سازمان نیرو اهواز به انجام رسید. وی افزود: در این رقابت‌ها 35 چابک‌سوار از شهرهای آبادان، اهواز، شوش، دزفول، شوشتر، ملاثانی و شادگان در سه […]

هفته دهم و پایانی رقابت‎های کورس سوارکاری خوزستان با شناخت چابک‎سواران برتر برگزار شد. فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان  اظهار کرد: این رقابت‎ها جمعه (نهم بهمن‌ماه) در میدان اسبدوانی سازمان نیرو اهواز به انجام رسید. وی افزود: در این رقابت‌ها 35 چابک‌سوار از شهرهای آبادان، اهواز، شوش، دزفول، شوشتر، ملاثانی و شادگان در سه کورس با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان در ادامه با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در کورس اول، علی سرخه با اسب “لمیع پاشا” به مالکیت مجید دغاغله از اهواز اول شد، جبرئیل اندروا با اسب “کیوان جاسمی” به مالکیت محمد کعبی از همین شهرستان به مقام دوم دست یافت و محمد جنگلو با اسب “مرسدس” به ماکلیت حاج‎جمال آلبوغبیش از شادگان در مکان سوم قرار گرفت. رییس هیات سوارکاری خوزستان افزود: در کورس دوم، نوید زهرایی با اسب “موج بریهی” به مالکیت مختار بنی‎اسد از اهواز و علیرضا سپهوند با اسب “میلاد ضیا” به مالکیت محمد پورمحمدضیا از شادگان به ترتیب حائز رتبه‎های اول و دوم شدند. در این کورس تنها پنج راس اسب شرکت داشتند که طبق قانون مسابقات فقط به مقام‎های اول و دوم جایزه تعلق گرفت. وی خاطرنشان‌کرد: شهاب ربیهاوی با اسب “لودر” به مالکیت حاج‎علی مصدق، علیرضا سپهوند با اسب “فیصل” به مالکیت حاج قاسم آلبوغبیش و خلیل قنواتی با اسب “گیو احسان” به مالکیت غلام قنواتی هر سه از شادگان نیز به عنوان اسب‌های برتر کورس سوم شناخته شدند. کنعانی در پایان اظهارکرد: پیش از این قرار بود این مسابقات در پنج کورس برگزار شود که باتوجه به انصراف برخی از اسب‌ها و کم شدن تعداد آن‌ها، مسابقات در سه کورس به انجام رسید. (تصاویر از : ناصر اشگر پور)

00 0 01 1 2 3