دومین جلسه مجمع خیرین ورزشی‌ساز خوزستان برگزار شد

دومین جلسه مجمع خیرین ورزشی‌ساز خوزستان با دستورکار بررسی اساس‌نامه این مجمع برگزار شد. این مجمع روز گذشته (یکشنبه) با حضور فرامرز کیانی‌زاده (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان)، ابراهیم نصیری (معاون توسعه منابع و پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان استان)، امین دارابی ( معاون عمرانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان)، عبدالسلام حمید (کارشناس امور شرکت‌های […]

دومین جلسه مجمع خیرین ورزشی‌ساز خوزستان با دستورکار بررسی اساس‌نامه این مجمع برگزار شد. این مجمع روز گذشته (یکشنبه) با حضور فرامرز کیانی‌زاده (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان)، ابراهیم نصیری (معاون توسعه منابع و پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان استان)، امین دارابی ( معاون عمرانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان)، عبدالسلام حمید (کارشناس امور شرکت‌های اداره‌کل ثبت اسناد و مدارک خوزستان) و چند تن از خیرین در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

125358

دومین جلسه این مجمع با دستورکار بررسی اساس‌نامه مجمع و تصمیم در خصوص تعیین هیات موسس، هیات امنا و هیات مدیره مجمع برگزار شد. در این نشست ابراهیم نصیری، معاون توسعه منابع و پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوشبختانه دولت به این نتیجه رسیده است که به غیر از مدرسه‌سازی در حوزه‌های دیگر مانند ورزش هم دست خیرین را به گرمی بفشارد و از خیرین نیز طلب کمک کند. مواد قانونی این بخش نیز در الحاق 94 قانون وجود دارد و دستورالعمل آن نیز ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه مجمع خیرین ورزشی‌ساز استان راه‌اندازی شده است و ما در دومین جلسه آن از آقای حمید دعوت کردیم تا در خصوص ماده قانونی ثبت این مجمع توضیحاتی ارائه دهد و با حضور او گام‌های اولیه جهت ثبت این مجمع برداشته شود و مجمع را به صورت قانونی ثبت کنیم. معاون توسعه منابع و پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم ثبت این مجمع که برای اولین بار است در تاریخ ورزش استان اتفاق می‌افتد، سرآغازی برای حرکت خوب ورزش استان باشد. وی بیان کرد: ورزش خوزستان نیاز به یار دوازدهم و واقعی به نام خیرین داشت که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.