مدیرعامل تیم فوتبال استقلال اهواز: شش جای خالی در رده بزرگسالان داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: در پی جدا شدن بیش ازهفت بازیکن از تیم فوتبال این باشگاه، ظرفیت پذیرش شش بازیکن در رده بزرگسالان و پنج بازیکن در رده زیر23 سال و جوانان را داریم. کارون یعقوبی اظهارکرد: در همین راستا درصدد هستیم تا نیاز خود را برای تکمیل تیم فوتبال این باشگاه از نیروهای […]

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: در پی جدا شدن بیش ازهفت بازیکن از تیم فوتبال این باشگاه، ظرفیت پذیرش شش بازیکن در رده بزرگسالان و پنج بازیکن در رده زیر23 سال و جوانان را داریم. کارون یعقوبی اظهارکرد: در همین راستا درصدد هستیم تا نیاز خود را برای تکمیل تیم فوتبال این باشگاه از نیروهای جوان داخلی خوزستان تامین کنیم.

وی اضافه کرد: بدلیل اینکه مشکل مالی داریم ناچار هستیم که از بازیکنان جوان و بومی خوزستان که سرشار از انگیزه هستند استفاده کنیم. یعقوبی در خصوص انتخاب سرمربی برای این تیم گفت: این کار را در یکی دو روز آینده انجام خواهیم داد، ضمن آنکه لازم است بگویم فردی را که برای سرمربیگری تیم استقلال اهواز درنظر خواهیم گرفت از مربیان خوب خوزستان خواهد بود. مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درخصوص مشکل مالی این باشگاه نیز اظهارکرد: برای حل بخشی از این مشکل قراربود استانداری خوزستان به ما کمک کند که تا بحال چنین اقدامی صورت نگرفته است. گفتنی است جداشدن بازیکنان مورد اشاره ازاین باشگاه ناشی از نبود بودجه برای پرداخت قراردادهای بازیکنان بوده است. تیم فوتبال استقلال اهواز با شش امتیاز در مکان شانزدهم جدول لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد بطوری که اگر مشکلات آن حل نشود احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته یکم وجود دارد.