مدیرکل ورزش خوزستان: تشکل های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند دولت نقش کلیدی در امور اجرایی کشور دارند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:تشکل های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمد دولت نقش کلیدی در امور اجرایی کشور دارند و به همین دلیل باید بسیاری از مسئولیت ها به این سمن ها واگذار شود.فرامرز کیانی زاده در آیین افتتاحیه دوره توانمند سازی و دانش افزایی سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور در […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:تشکل های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمد دولت نقش کلیدی در امور اجرایی کشور دارند و به همین دلیل باید بسیاری از مسئولیت ها به این سمن ها واگذار شود.فرامرز کیانی زاده در آیین افتتاحیه دوره توانمند سازی و دانش افزایی سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور در اهواز اظهارکرد: در زمان حاضر بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت خوزستان را جوانان تشکیل می دهند.

81907473-70423695

وی به تعداد تشکل های مردم نهاد استان اشاره کرد و افزود: درخوزستان 52 سمن فعال وجود دارد که در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی فعالیت می کنند و 30 سمن دیگر نیز برای آغاز فعالیت ثبت نام کرده و تا پایان سال نیز مجوز لازم را برای دریافت خواهند کرد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: باتوجه به وظایفی که وزارت ورزش و جوانان در این بخش بر عهده ما گذاشته است سعی کردیم در این سال ها حمایت خوبی را از این تشکل ها در دستور کار قرار داده و در کنار آن ها آن ها به استان خدمت کنیم. وی سازمان های مردم نهاد را به نوعی مانند بخش خصوصی دانست که در حوزه های مختلف فعالیت خوبی دارند اما همواره برای اجرای فعالیت های خود نیازمند حمایت دولت هستند.

کیانی زاده افزود:باتوجه به ظرفیت هایی که در تشکل های مردم نهاد است باید توان آن ها را در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه افزایش داد. وی به کارگیری بخش خصوصی را از جمله برنامه های مهم دولت تدبیر و امید دانست و مدیران خواست تا ازظرفیت تشکل های مردم نهاد و بخش خصوصی نهایت استفاده را داشته باشند. آیین افتتاحیه دوره توانمند سازی و دانش افزایی سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور دوشنبه شب با حضور مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، جمعی از مسئولان حوزه جوانان استان و کشور و جمعی از تشکل های مردم نهاد از سراسر کشور در تالار باغ معین اهواز برگزار شد. دوره های تخصصی برای این تشکل ها از روز سه شنبه به مدت چهار روز در اهواز برگزار خواهد شد.