دومین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی به میزبانی اروند در خرمشهر آغاز شد

دومین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی به میزبانی اروند در خرمشهر آغاز شد. این مسابقات از ساعت 9 صبح امروز (26 آذرماه) به میزبانی خرمشهر آغاز شده است.سالن خلیج فارس خرمشهر تقریبا پر شده و استقبال خوبی از سوی تماشاگران صورت گرفته است.تماشاگران اندیمشکی نیز با در دست داشتن بنری که روی آن […]

دومین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی به میزبانی اروند در خرمشهر آغاز شد. این مسابقات از ساعت 9 صبح امروز (26 آذرماه) به میزبانی خرمشهر آغاز شده است.سالن خلیج فارس خرمشهر تقریبا پر شده و استقبال خوبی از سوی تماشاگران صورت گرفته است.تماشاگران اندیمشکی نیز با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته شده است “اندیمشک مهد کشتی فرنگی ایران”درحال تشویق تیم پدیده دوکوهه اندیمشک هستند.

124036

همچنین دیگر تماشاگران با سردادن شعار های “ایران، ایران” درحال تشویق کشتی گیران ایرانی حاضر در این رقابت ها هستند. نظم و امنیت نیز در سالن برقرار است.حضور عکاسان و خبرنگاران نیز برای پوشش این رقابت ها چشمگیر بوده است.محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و رسول خادم‌، رییس فدراسیون در سالن مسابقات حضور دارند. این پیکارها با حضور 8 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در حال برگزاری است. این رقابت ها 27 آذرماه با شناخت تیم های برتر به کار خود در خرمشهر پایان می دهد.