شکست فولاد و حاشیه های دیدار با استقلال در اهواز!

پس از پایان بازی تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران و شکست تیم اهوازی، هواداران این تیم که از ناکامی تیم خود ناراضی بودند اقدام به تخریب و سوزاندن صندلی های ورزشگاه کرده و به در ورودی سالن کنفرانس نیز آسیب رساندند.به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان عصر جمعه […]

پس از پایان بازی تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران و شکست تیم اهوازی، هواداران این تیم که از ناکامی تیم خود ناراضی بودند اقدام به تخریب و سوزاندن صندلی های ورزشگاه کرده و به در ورودی سالن کنفرانس نیز آسیب رساندند.به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان عصر جمعه از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر کشور در حالی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که پایان بازی هواداران فولاد خوزستان که از باخت تیم خود ناراضی بودند، مقابل در ورزشگاه تجمع و علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند.

81846611-70316345

این هواداران که از نتایج این فصل فولاد به شدت ناراضی بودند، درب شیشه ای جلوی ساختمان را به طور کامل شکستند. در بازی تیم های پرسپولیس و فولاد نیز چنین اتفاقی رخ داد که بازهم منجر به شکسته شدن شیشه های درب ورودی سالن کنفرانس شد که همین امر باعث محرومیت فولاد از یک بازی خانگی شد. هواداران معترض در حالی که بیش از 30 دقیقه از پایان بازی گذشته بود، همچنان در ورزشگاه حضور داشته و برخی از صندلی های سکوهای ورزشگاه را از جا کنده و به درون زمین پرتاب کردند. سوزاندن صندلی ها و پرتاب سنگ پس از پایان بازی جو ورزشگاه را بدتر کرد. تماشاگران فولاد تحت تاثیر نتایج ضعیف تیم شان به شدت عصبانی بودند و حتی سر یک مامور نیروی انتظامی را هم شکستند.

**ورود جیمی جامپ های سرخ آبی به زمین

در بازی تیم های استقلال و فولاد خوزستان، بین دو نیمه بازی تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران حضور جیمی جامپ ها( هوادارانی که در بین بازی وارد زمین چمن می شوند) در زمین بازی حاشیه هایی را به دنبال داشت. انتظار می رفت به دلیل جایگاه نامناسب تیم فولاد هواداران زیادی به ورزشگاه نیایند، ولی حضور بیش از 18 هزار نفر در این ورزشگاه حساسیت بالای بازی را برای هواداران هر دو تیم نشان داد. باتوجه به شرایط آب و هوایی مناسب در اهواز از ساعت ها پیش از بازی هواداران هر دو تیم به پشت درب های ورزشگاه آمدند و یک ساعت پیش از بازی وارد ورزشگاه شدند.

تیم فولاد خوزستان که نتیجه این بازی برایش بسیار با اهمیت بود در دقایقی از بازی موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما دفاع منسجم استقلال اجازه گلزنی به مهاجمان حریف را نداد. در بین دو نیمه بازی هواداران هر دو تیم به شدت تیم های خود را تشویق می کردند تا این که ورود یکی از هواداران تیم استقلال با یک پرچم آبی جو ورزشگاه را متحول کرد و همین موضوع، باعث شد دو هوادار فولاد نیز با در دست داشتن پرچم قرمز وارد زمین شوند اما از آنجا که بازی هنوز آغاز نشده بود نیروی انتظامی به خوبی جو زمین و ورزشگاه را کنترل کرد. یکی از مواردی که در برخی از بازی های حساس موجب نارضایتی هواداران تیم ها می شود، کمبود پارکینگ است که در این بازی نیز مشکلات عمده ای برای هواداران، خبرنگاران و برخی مدیران ایجاد کرد، چرا که پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک ورودی و خروجی ورزشگاه غدیر را مسدود کرده بود اما همین امر باعث بروز مشکلاتی برای تردد خودروها در اتوبان اصلی کیانشهر شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان نیز با رایزنی فراوان موفق شد وارد ورزشگاه شود و می توان گفت متولی ورزش استان نیز در برخی مواقع مورد بی مهری ماموران راهنمایی و رانندگی قرار می گیرد. برخی از خبرنگاران و عکاسان نیز به همین دلیل 20 دقیقه ای پس از بازی توانستند وارد ورزشگاه شوند،