گسترش فولاد تبریز استقلال اهواز را با 2 گل در خانه اش شکست داد

تیم استقلال اهواز در مقابل تیم نه چندان قوی گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در اهواز تن به شکست داد. در این دیدار که در حضور حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، تیم گسترش فولاد با دو گل استقلال اهواز را شکست داد و به […]

تیم استقلال اهواز در مقابل تیم نه چندان قوی گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در اهواز تن به شکست داد. در این دیدار که در حضور حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، تیم گسترش فولاد با دو گل استقلال اهواز را شکست داد و به مکان هفتم جدول رده بندی صعود کرد.محمد ابراهیمی در دقیقه 84 و مهدی کیانی در دقیقه 4+ 90 برای تیم گسترش فولاد گلزنی کردند.

81774211-70188344

در نیمه نخست، تیم استقلال اهواز در دقیقه 19صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما گئورگی گئورگی اف سنگربان تیم گسترش ضربه محمد اسماعیل نظری را مهار کرد.در این دیدار تیم استقلال اهواز در غیاب هفت بازیکن اصلی خود راهی میدان شد و با وجود برتری نسبی تا اواخر بازی نتوانست از فرصت های خود بهره گیرد.اما بازیکنان گسترش فولاد با استفاده از اشتباهات مدافعان حریف در اواخر بازی، سه امتیاز شیرین را به خانه بردند.