تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان آسیا شد/ کفاشیان: تیم فوتسال بانوان با کسب قهرمانی آسیا در جام جهانی هم می درخشد

‘فوتسال ایران در قاره کهن آسیا حرف اول را می زند و باید شرایط خوبی را برای بازی ها و تمرینات تیم های ملی برای کسب موفقیت های بیشتر فراهم کنیم.. رئیس فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در رقابت های آسیایی، گفت تیم ایران شایستگی خود را نشان داد و […]

‘فوتسال ایران در قاره کهن آسیا حرف اول را می زند و باید شرایط خوبی را برای بازی ها و تمرینات تیم های ملی برای کسب موفقیت های بیشتر فراهم کنیم.. رئیس فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در رقابت های آسیایی، گفت تیم ایران شایستگی خود را نشان داد و این تیم در رقابت های جام جهانی گواتمالا هم خواهد درخشید.رئیس فدراسیون فوتبال شنبه شب در گفت وگو با ایرنا در شهر نیلای مالزی محل برگزاری رقابت های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، گفت: فوتسالیست های ایرانی مدت زیادی در اردو بوده و تمرین کردند و نتیجه آن را امروز در رقابت با ژاپن در فینال آسیا گرفتند.وی یکی از سیاست های فدراسیون فوتبال را حمایت از فوتسال بانوان ذکر کرد و گفت که این تیم در دوره گذشته رقابت های آسیایی در اینچئون کره جنوبی نایب قهرمان شد، اما امسال با تمرین مداوم جبران کرد و با قهرمانی شایستگی خود را نشان داد.

81774215-70188413

کفاشیان همچنین گفت که تیم فوتسال بانوان کشورمان به همراه ژاپن حدود دو ماه و نیم دیگر در جام جهانی گواتمالا شرکت می کند و امید که بازی های خوبی از تیم کشورمان شاهد باشیم و در رقابت های جهانی بدرخشند.به گفته وی، بانوان باید اردوی خود را برای شرکت در این رقابت های جهانی پس از یک استراحت شروع کنند و با شروع خوب در اردو برای رقابت های جهانی گواتمالا آماده شوند.وی با تاکید بر اینکه از تیم فوتسال بانوان حمایت می شود، گفت: قهرمانی آسیا با توجه به اینکه ایران ریاست کمیته فوتسال آسیا را بر عهده دارد برای ما خیلی مهم بود. ایران در فوتسال امسال دو نتیجه خوب گرفت و در باشگاه ها و بانوان قهرمان آسیا شد و امیدوارم تیم ملی فوتسال آقایان نیز قهرمانی را کسب کند.رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: فوتسال ایران در قاره کهن آسیا حرف اول را می زند و باید شرایط خوبی را برای بازی ها و تمرینات تیم های ملی برای کسب موفقیت های بیشتر فراهم کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تقدیر از تیم ملی فوتسال بانوان کشور با توجه به شرایطی که سال 1392 در مراسم تقدیر از فوتسالیست ها پیش آمد، گفت: در آن دوره مواردی پیش آمد که نشد از این قهرمانان تقدیر شود.کفاشیان گفت: هر سال برنامه ای داریم، اما به یقین از تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به عنوان قهرمان آسیا حمایت می کنیم و تقدیر می شود.وی همچنین با اشاره به حضور ایرانیان برای تشویق تیم ملی فوتسال در شهر نیلای مالزی، گفت: جا دارد از این ایرانیان خونگرم تشکر کنم. آن ها این راه دور از پایتخت مالزی را طی کردند تا از تیم ملی فوتسال بانوان حمایت کنند.وی تاکید کرد: بخشی از برد این تیم در بازی پایانی و کسب قهرمانی ناشی از تشویق های بی امان این تماشگران در مالزی بود. این نشان می دهد ایرانی هر کجا باشد برای هموطنش هر کاری بتواند انجام می دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین به مصوبات نشست زوریخ اشاره کرد و گفت: در این نشست بحث فوتسال مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد و براساس آن فوتسال بانوان و آقایان جایگزین المپیک جوانان می شود که هر چهار سال برگزار می شد.وی گفت که به همین دلیل از اکنون باید روی فوتسالیست های 15 و 16 ساله و نوجوانان سرمایه گذاری و برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در المپیک نیز به نتایج خوبی دست یابیم.کفاشیان گفت که فوتسال یکی از شانس های کشورمان در المپیک است و می تواند خود را نشان دهد.