سعداوی: مقابل تراكتور سازي غفلت نمي ‌كنيم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که به یک بلوغ فکری و تاکتیکی بسیار خوبی رسیده ‌ايم، ‌گفت: تلاش مي‌كنيم دیدار مقابل تراكتورسازي همراه با کسب سه امتیاز باشد.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،نعیم سعداوی اظهار کرد: سه بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است و می ‌توان گفت از این […]

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که به یک بلوغ فکری و تاکتیکی بسیار خوبی رسیده ‌ايم، ‌گفت: تلاش مي‌كنيم دیدار مقابل تراكتورسازي همراه با کسب سه امتیاز باشد.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،نعیم سعداوی اظهار کرد: سه بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است و می ‌توان گفت از این به بعد حساسیت لیگ به اوج خود می‌رسد.

untitled

وی بیان‌ کرد: تیم‌هایی که در حال سقوط هستند با تمام وجودشان تلاش می‌کنند تا امتیاز بگیرند و خود را در جدول حفظ کنند. تیم‌هایی هم که در بالای جدول در رقابتی تنگاتنگ به سر می ‌برند تلاش می‌کنند جایگاه خود را حفظ کنند و حتی به نحوی آن را ارتقا ببخشند.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به هر حال با توجه به این موضوع شاید شاهد یک شرایط انتحاری در جدول باشیم و می‌ توان گفت شاید تک تک این بازی ‌ها تکلیف تیم قهرمان و تیم‌ های سقوط کننده را مشخص کند.
وی با بیان این ‌که خوشبختانه فولاد به یک بلوغ فکری و تاکتیکی بسیار خوبی رسیده است، افزود: از نظر هماهنگی هم بسیار خوب هستیم. در بازی با تراکتور سازی میزبان هستیم و تمام تلاش‌ مان این است که مانند دیدارهای گذشته ‌مان یک بازی بسیار خوب ارایه دهیم و امیدواریم این دیدار برای ما همراه با کسب سه امتیاز باشد.
سعداوی بیان ‌کرد:پس از دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا که 28 اسفند ماه بود تا یکم فروردین ‌ماه به بازیکنان استراحت دادیم و از دوم فروردین ‌ماه تمرینات ‌مان را آغاز کردیم. ما تمرینات ‌مان را براساس بازی با تراکتور سازی طراحی کردیم. شرایط خوبی داریم و امیدواریم از این میدان سربلند خارج شویم.
وی با بیان این ‌که تراکتور سازی تیم خوبی است و قهرمان جام حذفی هم شده است، گفت: شاید به نحوی این تیم انگیزه صد در صدی برای قهرمانی در لیگ را نداشته باشد ولی برای حیثیت خود و همچنین برای این ‌که شرایطش در جدول خیلی تغییر نکند، تلاش می‌کند تا بازی خوبی را ارایه دهد.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه ‌داد: با توجه به شرایط تراکتور، این‌ طور نیست که ما مقابل آن ‌ها غفلت و احساس کنیم به دلیل این‌که تراکتور انگیزه خاصی ندارد، با تمام وجود خود ظاهر نمي ‌شود. مطمئنا آن ‌ها تلاش می ‌کنند با تمام توان ظاهر شوند و حتی دست پر هم برگردد.
سعداوی در ادامه خاطر نشان ‌کرد: هواداران از ما حمایت و بازیکنان‌ مان هم با تمام توان خود تلاش کرده ‌اند که پاسخ محبت آن ‌ها را بدهند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و ورزشگاه‌ های خوزستان که شاید مدت‌ ها خالی از تماشاگر بود، پر شود. تمام انتظارمان این است که هواداران با تمام وجود تیم خود را تشویق کنند.
ديدار فولاد خوزستان و تراكتور سازي تبريز از هفته بيست‌ و هشتم ليگ برتر كشور، هفتم فروردين ‌ماه از ساعت 17 و 30 دقيقه در ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز برگزار مي‌شود.