نفت مسجدسلیمان آخرین بای خود را به ملوان باخت

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست در برابر ملوان بندرانزلی از لیگ برتر باشگاه های ایران( جام خلیج فارس ) خدا حافظی کرد. تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که در منطقه خطر قرار داشت، عصر امروز (جمعه) در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر خودی و در هفته پایانی لیگ برتر میزبان تیم سقوط کرده […]

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست در برابر ملوان بندرانزلی از لیگ برتر باشگاه های ایران( جام خلیج فارس ) خدا حافظی کرد. تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که در منطقه خطر قرار داشت، عصر امروز (جمعه) در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر خودی و در هفته پایانی لیگ برتر میزبان تیم سقوط کرده نفت مسجدسلیمان بود.قضاوت این دیدار حساس را محمد ملکی برعهده داشت.درحالیکه انتظار می رفت ملوان برای رسیدن به گل و قطعی کردن بقا درلیگ برتر نمایشی هجومی داشته باشد اما روند محتاطانه ای بر بازی حاکم کرده بود.

درنیمه دوم ملوانی ها که از نتایج دیدارهای همزمان مطلع بودند بر حملات خود افزوده و در نهایت به تک گل پیروزی بخش خود دست یافتند.فرزاد حاتمی دردقیقه 90 برای ملوان گلزنی کرد تا تیم ملوان در لیگ برتر باقی بماند ونفت مسجدسلیمان از لیگ برتر جدا شود.ملوان انزلی با کسب این پیروزی 30 امتیازی شد و در رتبه سیزدهم قرارگرفت و نفت مسجدسلیمان با 22 امتیاز به عنوان تیم شانزدهم به لیگ دسته اول سقوط کرد.