مدیر عامل باشگاه استقلال : قلعه نویی باید مقابل رسانه ها و باشگاه پاسخگو باشد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: همیشه باشگاه از امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال حمایت کرده واین حمایت را نیز ادامه خواهیم داد، اما وی نیز باید در خصوص نتایج و عملکرد خود در مقابل رسانه ها و هیات مدیره باشگاه پاسخگو باشد. بهرام افشارزاده روز دوشنبه در پایان نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع […]

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: همیشه باشگاه از امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال حمایت کرده واین حمایت را نیز ادامه خواهیم داد، اما وی نیز باید در خصوص نتایج و عملکرد خود در مقابل رسانه ها و هیات مدیره باشگاه پاسخگو باشد. بهرام افشارزاده روز دوشنبه در پایان نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: هیات مدیره به حمایتش از قلعه نویی ادامه خواهد داد اما درهر صورت وقتی ما در 13 بازی که یک بر صفر یا دو بر صفر جلوتر از حریف هستیم بازنده می شویم، کادر فنی و سرمربی باید در این خصوص پاسخگو باشند و قطعا این مساله مورد آسیب شناسی نیز قرار خواهد گرفت.

81578162-6400046

وی در پاسخ به اینکه آیا شما از دست امیر قلعه نویی عصبانی هستید یا خیر ؟ ادامه داد: قصد تضعیف فردی را ندارم اما انتظار من و هیات مدیره این است که تیم قهرمان شود و یا حداقل بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند .

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: دلخوری یا ناراحتی وجود ندارد و امروز صبح جلسه ای چند ساعته با قلعه نویی داشتم و در خصوص مشکل بدنی بازیکنان ومساله دوندگی آنان در زمین صحبت کردیم. قلعه نویی در این نشست مسایل فنی را مطرح کرد و معتقد بود که بازیکنان دوندگی خوبی دارند اما این سوال مطرح شد که با این شرایط چرا تیم نمی تواند در حالی که جلوتر از حریف است نتیجه مطلوبی کسب کند.

وی درخصوص موضوع پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز گفت: همیشه برای این افراد احترامی خاص قائل بوده ام و باشگاه هیچ کوتاهی دراین خصوص نداشته است .

افشارزاده درخصوص استعفای کامران صاحب پناه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: وی استعفای خود را به هیات مدیره داده بود که هیات مدیره امروز با این استعفا موافقت کرد و به جای وی مقداد نجف نژاد به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد که با توجه به پیشینه وی در باشگاه استقلال امیدواریم این انتخاب موثر باشد.

وی درخصوص نحوه واگذاری باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه مرحله سوم مزایده باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نهم اردیبهشت ماه انجام می شود ، لذا ما نشست های جداگانه ای در این خصوص با میرعلی اشرف عبداله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی و دکتر محمود گودرزی داشته ایم و در خصوص نحوه و چگونگی واگذاری صحبت کرده ایم .

وی ادامه داد: در خصوص مسایل مالی این باشگاه پس از واگذاری و اینکه اگر کار واگذاری انجام نشد نحوه ادامه کار این باشگاه چگونه خواهد بود، بحث شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه پوری حسینی درخواست چارت واساسنامه جدید باشگاه و مسایل مالی را داشت این مساله امروز در جلسه هیات مدیره مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی نیز در این خصوص صورت گرفت.

وی درخصوص اظهارات اخیر شاهرخ سبک دست و اینکه قصد ندارد پولی تا نهم اردیبهشت ماه به حساب باشگاه واریزکند ، افزود: سبک دست نگران است که اگر باشگاه به فرد یا افرادی به عنوان بخش خصوصی واگذار شود ، مالک یا مالکان جدید مبالغی را که وی تاکنون پرداخت کرده است را به وی باز نگردانند.

افشارزاده افزود: اما این درست نیست زیرا سبک دست متعهد شده و باید تا 26 فروردین ماه یک و نیم میلیارد و تومان پرداخت می کرد و برای پایان تعهداتش نیز باید شش میلیارد دیگر نیز پرداخت کند.

افشارزاده درخصوص اینکه ایا با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در خصوص دریافت حق پخش تلویزیونی صحبت کرده است، گفت: دیگر با تاج در این خصوص صحبت نمی کنم زیرا چند بار با وی صحبت کرده ام که اساسا بی نتیجه بوده است زیرا وی مدعی است نمی تواند چیزی از صدا و سیما بگیرد .

وی اظهار امیدواری کرد تا هر چه سریع تر مسئولان سازمان صداو سیما حق پخش را پرداخت کنند تا سازمان لیگ هم حق باشگاه استقلال را بپردازد.

وی ادامه داد: با هیچکس قهر نیستم اما حق پخش تلویزیونی حق ورزشکاران و باشگاه است و من باید این حق را پیگیری کنم و البته تاج نیز باید در زمان ضرغامی این مساله را پیگیری و حل می کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درپاسخ به این سوال که در صورتی که تیم نتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند آیا بازیکنان جریمه خواهند شد یا خیر؟ گفت: امیدوارم در چهار بازی باقی مانده نتیجه بگیریم در غیر این صورت به طور قطع تصمیمات جدی در این خصوص گرفته می شود.

وی در خصوص ادامه همکاری باشگاه با امیر قلعه نویی در فصل آینده گفت: هیچ چیز مشخص نیست این مساله بستگی به این دارد که چه فرد یا ارگانی باشگاه را در اختیار خواهد گرفت و پس از مشخص شدن این مساله در این خصوص نیز تصمیم گیری خواهد شد.