نایب‌قهرمانی سعید عبدولی در تورنمنت جایزه بزرگ فیلا

سعید عبدولی در مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ زومباتلی مجارستان نایب‌قهرمان شد.به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما،در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ زومباتلی مجارستان، روز گذشته (شنبه) سعید عبدولی در وزن جدید خود به مدال نقره رسید. عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ […]

سعید عبدولی در مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ زومباتلی مجارستان نایب‌قهرمان شد.به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما،در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ زومباتلی مجارستان، روز گذشته (شنبه) سعید عبدولی در وزن جدید خود به مدال نقره رسید.

82451

عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک امره کوش از ترکیه را شکست داد. وی در دور سوم نیز زپیورکا از مجارستان را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.این کشتی ‌گیر خوزستانی در این مرحله نیز ویکتور نمس از صربستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار نهایی مقابل مارک مادسن، کشتی‌گیر مطرح دانمارکی در حالی که مسابقه با نتیجه صفر بر صفر پیش می‌رفت توسط داوران سه‌اخطاره شد و به مدال نقره بسنده کرد. داوران این مسابقه معتقد بودند که عبدولی در خاک مرتکب خطا شده است.

 

* رده‌بندی این دسته به ترتیب زیر است:

 ۱-مارک مادسن (دانمارک) ۲-سعید عبدولی (ایران) ۳- ویکتور نمس (صربستان) و زورابی داتوناشویلی (گرجستان) ۵- پیوتر پپیورکا (لهستان) و روبرت روزنگرن (سوئد)در روز نخست تورنمنت کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا در مجارستان، کشتی‌گیران ایران با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز بهترین عملکرد را در بین تیم‌های شرکت‌کننده داشتند. برای ایران طالب نعمت‌پور در وزن ۸۵ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، سعید عبدولی در ۷۵ کیلوگرم و بشیر باباجانزاده در ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و امید نوروزی در ۶۶ کیلوگرم برنز گرفت.امروز نیز حمید سوریان، حبیب‌الله اخلاقی، فرشاد علیزاده، یوسف قادریان، محمد کریمی و وحید بابایی‌جعفری به روی تشک می‌روند.