با تک گل قوچان نژاد ایران صدرنشین شد / ایران 1 – امارات 0

تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی رضا قوچان نژاد در دقیقه 90 موفق شد، به عنوان تیم نخست از گروه خود(سی) به مرحله بعد صعود کند. دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات روزدوشنبه درحالی در ورزشگاه 50هزارنفری سانکورپ شهر بریزبن و 12هزار تماشاگربرگزار شد که دو تیم برای صدرنشینی پا به مسابقه گذاشته […]

تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی رضا قوچان نژاد در دقیقه 90 موفق شد، به عنوان تیم نخست از گروه خود(سی) به مرحله بعد صعود کند. دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات روزدوشنبه درحالی در ورزشگاه 50هزارنفری سانکورپ شهر بریزبن و 12هزار تماشاگربرگزار شد که دو تیم برای صدرنشینی پا به مسابقه گذاشته بودند و تیم کشورمان برای صعود به عنوان تیم نخست نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه داشت.

این فشار ناشی ازکسب سه امتیاز باعث شده بود تا تیم ایران فشار زیادی را تحمل کند وبا درخشش رضا قوچان نژاد (معروف به گوچی)وگل دقیقه 90وی این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند تا به عنوان تیم نخست از گروه C مسابقات به مرحله بعد صعود کند.تیم ایران دراین بازی برخلاف انتظار بازی چندان هجومی به نمایش نگذاشت اما در دقایق پایانی این دیدار فشارهای تیم کشورمان تاثیر گذار بود و توانستیم سه امتیاز شیرین را بدست بیاوریم.تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی صاحب 9 امتیازشد و به عنوان تیم نخست از گروه C صعود کرد و امارات با 6 امتیاز دوم شد. تیم های بحرین و قطر نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.به احتمال فراوان ایران باید در مرحله بعد حریف عراق شود و اماراتی ها نیز به مصاف ژاپن خواهند رفت. در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان در دور بعد مسابقات باید با برنده دیدار ازبکستان و کره جنوبی بازی کنیم.حریف مرحله بعد ایران بعداز دیدار فردای تیم های ژاپن با اردن و عراق با فلسطین مشخص خواهد شد.