مدال‌ آوری نمایندگان خوزستان در مسابقات قهرمانی کیک‌ جیتسو غرب ‌آسیا

نمایندگان خوزستان در رقابت ‌های قهرمانی کیک ‌جیتسو MMA غرب آسیا به چند مدال طلا، نقره و برنز دست پیدا کردند.امید بیگی‌ نژاد، سرپرست تیم کیک ‌جیتسو استان اظهارکرد: این رقابت ‌ها یکم و دوم اسفندماه در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد. وی بیان‌ کرد: در این مسابقات اندریوچیستوف، رییس فدراسیون MMA جهان، نوحی رییس فدراسیون […]

نمایندگان خوزستان در رقابت ‌های قهرمانی کیک ‌جیتسو MMA غرب آسیا به چند مدال طلا، نقره و برنز دست پیدا کردند.امید بیگی‌ نژاد، سرپرست تیم کیک ‌جیتسو استان اظهارکرد: این رقابت ‌ها یکم و دوم اسفندماه در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد.

وی بیان‌ کرد: در این مسابقات اندریوچیستوف، رییس فدراسیون MMA جهان، نوحی رییس فدراسیون ورزش ‌های رزمی و نماینده رییس جمهور در امور اقلیت ‌های مذهبی حضور داشتند. ۲۱ کشور و ۳۰۰ رزمی‌کار نیز در این پیکارها شرکت کرده بودند.سرپرست تیم کیک‌ جیتسو خوزستان گفت: در رده سنی جوانان مرتضی لویمی در وزن ۶۵ کیلوگرم قهرمان شد و حسین حسین‌ پور و عباس عیسی ‌پور به ترتیب در وزن های ۶۰ و ۷۵ کیلوگرم به نشان برنز دست پیدا کردند.

وی ادامه‌داد: در رده سنی بزرگسالان بهمن شرفی، مرتضی حسینی، مجتبی داوودی و عبدالله حیدری به ترتیب در اوزان ۵۴، ۶۰، ۷۱ و ۹۵+ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کردند. عقیل لویمی، بهزاد چکی و فرشاد قیطاسی هم به ترتیب در وزن های ۵۵، ۶۰ و ۷۱ کیلوگرم دوم شدند. بهرنگ اسفندیاری‌غریبوند هم در وزن ۶۵ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیگی‌نژاد عنوان‌کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم منتخب استان با ۲۲ ورزشکار و محمد شعیبی، مهرجویان و ریاض لویمی به عنوان مربیان تیم در این پیکارها شرکت کردند. رزمی‌کاران استان به صورتی کار کردند که رییس فدراسیون جهانی هم از عملکرد آن‌ها بسیار راضی بود و گفت که عملکرد بازیکنان ما در حد تیم‌ملی کشورمان بود