توقف قهرمان باشگاههای عراق در برابر استقلال ملاثانی

تیم استقلال ملاثانی نماینده شایسته فوتبال ایران و خوزستان در راستای تقویت آمادگی های تاکتیکی و جسمانی جهت حضور قدرتمند در عرصه فوتبال ملی ،این تیم نخستین بازی دوستانه منطقه ای خود را برابر الخلدون ،قهرمان لیگ بدسته یک کشور عراق برگزار نمود و توانست با نتیجه 1 بر 1 برتری تاکتیکی و شایستگی های […]

تیم استقلال ملاثانی نماینده شایسته فوتبال ایران و خوزستان در راستای تقویت آمادگی های تاکتیکی و جسمانی جهت حضور قدرتمند در عرصه فوتبال ملی ،این تیم نخستین بازی دوستانه منطقه ای خود را برابر الخلدون ،قهرمان لیگ بدسته یک کشور عراق برگزار نمود و توانست با نتیجه 1 بر 1 برتری تاکتیکی و شایستگی های خود را به رخ حریف بین المللی بکشد. تیم الخلدون بغداد در رقابت های دسته یک باشگاهی عراق حضور دارد که برای برپایی اردوی چند روزه در اهواز دیروز میهمان آبی پوشان شهر ملاثانی بود که این دیدار با نتیجه مساوی1بر 1به پایان رسید. هر چند این دیدار برای استقلال ملاثانی تدارکاتی بود ولی اولین بازی بین المللی این تیم در دوران فوتبال باشگاهی استقلال ملاثانی به حساب می آید.

39608615430675731263

شرح بازی: تیم عراقی که دو تیم متفاوت وارد بازی کرد که در نیمه اول با نفرات ذخیره بازی را شروع کرد و از همان ابتدای بازی آبی پوشان ملاثانی بر بازی حاکم بودند و چند موقعیت های خطرناک ایجاد کردند. در دقایق پایانی نیمه اول دیقیه 43 بازی با شوت زیبای محمد کلاه کج این استقلال بود که به گل برتری دست یافت تا نیمه اول با همان تک گل به پیان برسد.نیمه دوم تیم الخلدون با ترکیب تیم اصلی خود وارد زمین شد و بازی و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 57 از روی نقطه کرنر توسط حسن جبار مدافع پیش تاخته خود به گل تساوی برسد . میثم سلیمانی سرمربی جدید استقلال که در این بازی به بازیکنان امید استقلال میدان داده بود دست به تغییر و چینش بازی شد تا کنترل بازی را دراختیار بگیرد.هرچند نبود بازیکنان اصلی استقلال و مصدومیت جند بازیکن از جمله علیرضا حمیدی که چند هفته ای استقلال را همراهی نمی کند در این بازی تاثیر گذار بود.در ادامه هر دوتیم دست به ضد حملات زدند ولی قفل هیچ دروازه ای باز نشد تا بازی با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.مربیان عراقی از مهمان نوازی و همکاری هیئت فوتبال شهرستان تشکر کردند .

30453418065660590009