نتایج کامل رقابت ورزشکاران ایران در چهارمین روز مسابقات

ورزشکاران ایرانی در چهارمین روز بازی های آسیایی در 9 رشته به میدان رفتند که یک مدال برنز در رشته ووشو نتیجه آن بود. نتایج کامل ورزشکاران ایرانی در چهارمین روز مسابقات به شرح زیر است: ** شمشیربازی:تیم ایران در بخش تیمی اسلحه اپه با ترکیب علی یعقوبیان، مجتبی عابدینی و محمد رضایی در گام […]

ورزشکاران ایرانی در چهارمین روز بازی های آسیایی در 9 رشته به میدان رفتند که یک مدال برنز در رشته ووشو نتیجه آن بود. نتایج کامل ورزشکاران ایرانی در چهارمین روز مسابقات به شرح زیر است:

** شمشیربازی:تیم ایران در بخش تیمی اسلحه اپه با ترکیب علی یعقوبیان، مجتبی عابدینی و محمد رضایی در گام نخست با نتیجه 28 بر 27 از سد هنگ کنگ گذشت، اما در یک چهارم نهایی 45 بر 35 برابر ژاپن باخت و حذف شد.

** ژیمناستیک:در فینال شش اسباب، محمد رمضانپور در رده شانزدهم قرار گرفت. رمضانپور در حرکات زمینی 14.150 امتیاز (هفتم)، در خرک حلقه 12.700 امتیاز (چهاردهم)، در دارحلقه 13.025 امتیاز (شانزدهم)، در پرش خرک 13.550 امتیاز (پانزدهم)، در پارالل 12.550 امتیاز (هجدهم) و در بارفیکس 12.600 امتیاز (پانزدهم) کسب کرد.

** تیراندازی:در تفنگ بادی 10 متر مردان، تیم ایران با ترکیب مهدی جعفری پویا، پوریا نوروزیان و حسین باقری 1860 امتیاز گرفت و در رده چهارم ایستاد.در مرحله مقدماتی بخش انفرادی این ماده نیز، نوروزیان با 622 امتیاز هفتم، باقری با 619 امتیاز هجدهم و جعفری با 618 امتیاز نوزدهم شدند.نوروزیان در فینال نیز با 165.6 امتیاز در رده چهارم ایستاد.در تراپ زنان نیز تیم ایران با ترکیب بهاره جهاندار، مرضیه پرورش و شیوا فرح پور با 192 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.در مرحله مقدماتی بخش انفرادی نیز پرورش با 66 امتیاز دهم، فرج پور با 66 امتیاز سیزدهم و جهاندار با 60 امتیاز بیست و هشتم شدند.

** شنا:در 50 متر آزاد، احمدرضا جلالی با زمان 23 ثانیه و 74 صدم ثانیه در رده ششم گروه 5 و آرشام میرزایی با 23 ثانیه و 91 صدم ثانیه در رده هفتم گروه 6 مرحله مقدماتی قرار گرفتند و حذف شدند.در ماده 200 متر قورباغه نیز، مهدی انصاری با 2 دقیقه و 23 ثانیه و 12 صدم ثانیه و آریا نسیمی شاد با 2 دقیقه و 20 ثانیه و 2 صدم ثانیه در رده ششم گروه های دوم و سوم مرحله مقدماتی قرار گرفتند.نسیمی شاد موفق شد رکورد ایران را در ماده 200 متر قوباغه بشکند.

** ووشو:در فرم چانگچوان بخش تالو، هانیه رجبی با 9.27 امتیاز در رده نهم ایستاد.در نیمه نهایی بخش ساندا، در وزن منهای 52 کیلوگرم الهه منصوریان با پیروزی بر ووشوکار کره جنوبی، در وزن منهای 65 کیلوگرم محسن محمد سیفی با شکست نماینده چین و در وزن منهای 75 کیلوگرم حمیدرضا لادور با گذشتن از سد ورزشکار قراقستانی به دیدار نهایی صعود کردند.سجاد عباسی نیز در وزن منهای 70 کیلوگرم از ووشوکار کره جنوبی شکست خورد و به مدال برنز رسید.

** تیراندازی با کمان:در مرحله مقدماتی بخش انفرادی کمان کامپوند مردان، اسماعیل عبادی با 710 امتیاز اول، امیر کاظم پور با 702 امتیاز سوم، مجید قیدی با 691 امتیاز پانزدهم و مجید کیان زاده با 689 امتیاز هجدهم شدند.در بخش زنان نیز سکینه قاسم پور با 682 امتیاز هفتم، شبنم سرلک با 680 امتیاز سیزدهم، مریم رنجبر با 674 امتیاز نوزدهم و مینو عابدی 658 امتیاز سی و یکم شدند.

** جودو:تیم ایران با ترکیب امیر قاسمی نژاد، جواد مهجوب، محمد جمالی و احسان بهرامیان در بخش تیمی به میدان رفت و در نخستین گام چین را سه بر دو شکست داد، اما در یک چهارم نهایی پنج بر صفر از کره جنوبی شکست خورد.تیم ایران در مرحله شانس مجدد ترکمنستان را سه بر دو شکست داد، اما در دیدار برای کسب مدال برنز چهار بر یک از ازبکستان باخت و در کسب مدال ناکام ماند.

** دوچرخه سواری:در ادامه مسابقات رشته امنیوم، حسین ناطقی به میدان رفت و تایم تریل یک کیلومتر هشتم و در 40 کیلومتر دور امتیازی پنجم شد.

** روئینگ:در مرحله شانس مجدد قایق دو نفره مردان، تیم ایران با ترکیب سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما با زمان 6 دقیقه و 41 ثانیه و 19 صدم ثانیه در رده دوم گروه قرار گرفت و به فینال صعود کرد.در مرحله شانس مجدد قایق چهار نفره زنان نیز، تیم ایران با ترکیب مریم سیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملایی و مهسا جاور با زمان 7 دقیقه و 5 ثانیه و 87 صدم ثانیه در رده دوم گروه ایستاد و به فینال راه یافت.