جریمه بازیکن رم به علت شادی گل غیرمعمول

بازیکن تیم رم که بعد از گلزنی مقابل کالیاری به سوی جمعیت تماشاگران دوید و مادربزرگ خود را در آغوش گرفت، به علت شادی گل غیرمعمول خود جریمه می شود.به گزارش ساکرنت، در این دیدار رم با نتیجه دو بر صفر مقابل کالیاری به پیروزی شد. الساندرو فلورنزی 23 ساله که با پریدن از روی […]

بازیکن تیم رم که بعد از گلزنی مقابل کالیاری به سوی جمعیت تماشاگران دوید و مادربزرگ خود را در آغوش گرفت، به علت شادی گل غیرمعمول خود جریمه می شود.به گزارش ساکرنت، در این دیدار رم با نتیجه دو بر صفر مقابل کالیاری به پیروزی شد.

الساندرو فلورنزی 23 ساله که با پریدن از روی حصار پیرامون زمین چمن به سوی مادر بزرگ خود رفته بود ، هنگامی که به زمین بازگشت کارت زرد دریافت کرد.مادربزرگ فلورنزی برای اولین بار تماشاگر بازی نوه خود بود.فلورنزی به علت نقض اصول باشگاه جریمه خواهد شد. تنبیه او به علت اخطار قابل اجتناب بوده است.

فلورنزی گفت: مادربزرگم برای اولین بار به اینجا آمده بود. او هیچ گاه بازی مرا تماشا نکرده بود. او این بار با وجود 82 سال سن به ورزشگاه آمد.وی اظهار داشت: مادر بزرگم بعد از آنکه فرصت گلزنی برای تیم ملی ایتالیا را از دست دادم گفت که برای تماشای بازی من به ورزشگاه می آید. اما در ازی آن من هم به نزد او می رفتم و به او سلام می کردم.فلورنزی به قول خود وفا کرد، هر چند این حرکت به قیمت جریمه باشگاه تمام شد.

رودی گارسیا سرمربی رم گفت: او جریمه می شود، اما از پرداخت جریمه خود خشنود خواهد بود.وی گفت: صحنه زیبایی بود. مادربزرگ فلورنزی بسیار خوشحال بود. من دیدن این لحظات را خیلی دوست دارم.گل فلورنزی به صدرنشینی رم در جدول سری آ ایتالیا در کنار یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها کمک کرد.