کفاشیان: کی روش تنها گزینه ما است/با کرانچار مذاکره نکرده ایم

رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به این که کارلوس کی روش تنها گزینه فدراسیون محسوب می شود،گفت: مذاکره ای با زلاتکو کرانچار نداشته ایم. علی کفاشیان در برنامه های تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت کارلوس کی روش عنوان کرد: قرارداد جدید را امروز (سه شنبه) برای کی روش ارسال خواهیم کرد و امیدوارم وی […]

رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به این که کارلوس کی روش تنها گزینه فدراسیون محسوب می شود،گفت: مذاکره ای با زلاتکو کرانچار نداشته ایم. علی کفاشیان در برنامه های تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت کارلوس کی روش عنوان کرد: قرارداد جدید را امروز (سه شنبه) برای کی روش ارسال خواهیم کرد و امیدوارم وی این قرارداد را پذیرفته و سریعتر به ایران بازگردد.

به گفته کفاشیان، کی روش برنامه ریزی های خود را برای تیم ملی ایران آغاز کرده و مشکل چندانی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد انتشار اخباری مبنی بر احتمال حضور زلاتکو کرانچار مربی مستعفی سپاهان به روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: مذاکره ای با این مربی اهل کرواسی نداشته ایم.وی در مورد تیم امید نیز گفت:تلاش می کنیم تا جواز حضور در المپیک را کسب کنیم و وینگادا نیز به عنوان سرمربی از پنج ماه قبل کارش را با هدف صعود به المپیک 2016 در تیم امید ایران آغاز کرده است.