پیام های تسلیت شخصیت ها و چهره های فرهنگی استان درپی درگذشت ابوولید الساری

در پی درگذشت طعمه سواری (ابوولید) از فعالان اجتماعی و فرهنگی جمعی از شخصیت ها و چهره های فرهنگی استان و اهواز با انتشار پیام های جداگانه ای درگذشت این فعال اجتماعی را تسلیت گفتند. پیام دکتر عباس حیصمی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش خوزستان در پی درگذشت طعمه سواری (ابو ولید)  بسم الله الرحمن […]

در پی درگذشت طعمه سواری (ابوولید) از فعالان اجتماعی و فرهنگی جمعی از شخصیت ها و چهره های فرهنگی استان و اهواز با انتشار پیام های جداگانه ای درگذشت این فعال اجتماعی را تسلیت گفتند.

پیام دکتر عباس حیصمی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش خوزستان در پی درگذشت طعمه سواری (ابو ولید)

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

خبرارتحال ناگهانی ابوولید الساری، بسیار غیر منتظره ومتاثر کننده ای است. هرچند مرگ حق است، اما هضم این چنین ارتحالهائی دشوار وباور کردنش نیازمند گذشت زمان است. ایشان انسانی شجاع، جسور، دلسوز، ملتزم به ارزشها وفرهنگ قومی وصریح در لهجه و استوار در مواضع جدی بود. ایشان انسانی محترم وراسخ در دفاع از مردم وازجمله فعالان عرصه اجتماعی بودند. از علائم عنایت ورحمت پروردگار در حق این مرد خدا همین بس که در سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام(ص)،که درهای عنایت حق بر روی بندگان امت محمد(ص) باز است، عروج نمودندوبه دیار باقی شتافت. خدایش بیامرزد واو را قرین رحمت خاصه اش گرداند. یادش همواره زنده باد وبرای ایشان رحمت و غفران واسعه وبرای خانواده محترمشان صبر و بردباری مسئلت می نمائیم. اینجانب بسهم خود این ضایعه را به خانواده معزز وبه همه دوستان و فعالان اجتماعی، تسلیت عرض مینمایم.

 عباس حیصمی

====================================

پیام دکتر علی ساری در پی درگذشت آقای طعمه سواری از فعالان فرهنگی اهواز.این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت آقای ‘طعمه سواری’ از فعالان خوش‌نام، ما را در بهت و ماتم قرار داد. ایشان انسانی بزرگوار است که در جهت مطالبات مردم تلاش و زحمات بسیاری را مبذول کرده است.بدون شک سرمایه‌های انسانی، ارزشمندترین سرمایه هر جامعه‌ای است و فقدان چنین شخصیتی جبران ناپذیر است اما در برابر اراده‌ای الهی تسلیم هستیم.اینجانب با غم و اندوه بسیار درگذشت این فرهیخته را به خانواده محترم ایشان و تمام فعالان عرصه فرهنگی و سیاسی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان صبر و سلوان را برای بازماندگان مسئلت دارم.

علی ساری
۲۶آبان ۹۶

=================================

پیام تسلیت عبدالله سلامی دبیرکل حزب اتحاد ایران اسلامی – شاخه خوزستان

خبر تالم بار در گذشت السید الشریف الاخ طعمه الساری ابو ولیددل همه را بدرد آورد و اشک تمام دوستان را ریخت .خداوند او را بیامرزد و به بستگانش صبر عطاء کند

عبدالله سلامی

=================================

پیام دکتر لفته منصوری مدیرکل سابق نهاد امور کتابخانه های عمومی استان خوزستان در پی درگذشت طعمه سواری (ابوولید)

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال مرحوم طعمه ابوولید سواری مرا در بهت و حیرت فرو برد. ما برای مرگ حد و مرز تعیین نمی کنیم. اما مرگ انسان هایی که خود یک جامعه هستند بسیار دردناک و همیشه غیر منتظره است. ابوولید انسان فداکار، آرمان خواه، با نشاط و مومن بود.خداوندا روح این بنده ی صالحت را با پیامبر اکرم (ص) و ائمه ی طاهرین محشور بفرما و اجر و صبر به خانواده محترم مرحوم و فعالان سیاسی و اجتماعی شهر اهواز عطا بفرما.

 لفته منصوری

===============================

پیام دکتر ناصر چنانی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت طعمه سواری (ابوولید )

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون

خبر در گذشت مرحوم طعمه سواری ابوولید پرتلاشی که دریادها خواهند ماند باعث اندوه و ناراحتی فراوان گردید. با ایشان روز سه شنبه ۹۶/۸/۲۳ درسینما بهمن اهواز در کناردیگر هنرمندان فیلم ساز جوان ،دیدار داشتم که برای رونمایی از فیلم* درخت سعد* هنرمندخوش آتیه استان احمدزایری آمده بود.حضورخیلی خوب وپررنگی داشتند،حضوری که مشوق ارزشمندی برای جوانان هنرمندمی باشد. حقیقتافقدان اوضایعه بزرگی است.
برای ایشان رحمت وغفران الهی وبرای بازماندگان صبرواستقامت ازخدای متعال مسئلت دارم.

بااحترام وادب – ناصرچنانی

============================

پیام تسلیت حاج عبدالرحیم طبیشی دبیر شورای مشترک فعالان عرب

نا لله و انا الیه راجعون

خبر کوتاه بود اما بسیار سنگین ، تلخ و ناگوار رحلت و درگذشت دوست و برادر بسیار نازنینم ابو ولید ساری ،ایشان برای شارع عربی سرمایه ایی بود بس عظیم گرچه یک تن بود اما بسان یک جمع عمل میکرد فقدان او این بیت رودکی را برای همه ما تداعی میکند که:

ازشمار دو چشم یک تن کم        وز شمار خرد هزاران بیش

اینجانب ضمن ارزوی طول عمر بابرکت برای تمامی بازماندگان و فرزندان ایشان و طلب مغفرت و رضوان اللهی برای ان سفر کرده امیدوارم بتوانیم در جهت راهی که در پیش گرفته بود گام برداریم

عبدالرحیم طبیشی
دبیر شورای مشترک فعالان عرب

>