صحت هفتمین انتخابات نظام پزشکی تایید شد

رئیس هیئت نظارت مرکزی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی صحت این انتخابات را تایید کرد.دکتر محمدحسین قربانی در گفتگو با ایسنا با تایید صحت هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی، اعلام کرد: در بازشماری آراء هیچ تغییری در آمارها و ارقام ایجاد نشد و نتایج نیز به همان ترتیبی که در روزهای اول اعلام کردیم باقی […]

رئیس هیئت نظارت مرکزی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی صحت این انتخابات را تایید کرد.دکتر محمدحسین قربانی در گفتگو با ایسنا با تایید صحت هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی، اعلام کرد: در بازشماری آراء هیچ تغییری در آمارها و ارقام ایجاد نشد و نتایج نیز به همان ترتیبی که در روزهای اول اعلام کردیم باقی ماند. ۲۳ درصد آرای انتخابات در تهران بازشماری شد اما هیچ تغییری ایجاد نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دیروز صحت انتخابات توسط هیات مرکزی اعلام شد اما امروز شنیدیم که برخی افراد به این انتخابات اعتراض داشتند. یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که هیات مرکزی بدون هیچ وابستگی به جریان و گروه خاصی وظیفه خود را بر اساس قانون انجام داده است. فصل‌الخطاب این انتخابات نیز سخنان هیات مرکزی است.رئیس هیئت نظارت مرکزی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی با اشاره به ایراداتی که در حوزه اجرایی این انتخابات اتفاق افتاد، تصریح کرد: با وجود این اشکالات و با تدابیر هیات مرکزی ، انتخابات در سلامت برگزار شد. اگر با وجود این تایید از طرف هیات مرکزی باز هم افرادی صحبت یا اعتراضی دارند راه برایشان باز است و می‌توانند اعتراض خود را از دیوان عدالت اداری پیگیری کنند.قربانی تاکید کرد: ما از ابتدا به هیچ وجه بنایی بر ابطال انتخابات نداشتیم. در این دوره نیز با وجود تمام فشارها ۲۶ درصد افزایش مشارکت داشتیم. این موضوع حاصل زحمات هیات مرکزی، اجرایی و سایر دستگاه‌های مشارکت‌کننده است.