کسب رتبه برتر جمعیت هلال احمر اهواز در اولین جشنواره ملی سرود ماه پیشونی

با پایان کار نخستین جشنواره ملی سرود ماه پیشونی ویژه اعضای کانون غنچه های هلال، اجرای سرود مهدکودک امید و آرزو هلال احمر اهواز در بین آثار برتر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان رییس جمعیت هلال احمر اهواز با اعلام این خبر گفت: نخستین جشنواره ملی سرود ماه پیشونی […]

با پایان کار نخستین جشنواره ملی سرود ماه پیشونی ویژه اعضای کانون غنچه های هلال، اجرای سرود مهدکودک امید و آرزو هلال احمر اهواز در بین آثار برتر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان رییس جمعیت هلال احمر اهواز با اعلام این خبر گفت: نخستین جشنواره ملی سرود ماه پیشونی ویژه اعضای کانون غنچه های هلال که از بهمن ماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و سرود اجرایی مهدکودک امید و آرزو این جمعیت به عنوان یکی از ده اثر منتخب کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

untitled

سید فتح اله هاشم نژاد اظهار کرد: این جشنواره با هدف آشنایی اعضای کانون غنچه های هلال احمر با آموزه های امدادی از قبیل پناه گیری ، خروج اضطراری در حوادث و کمک های اولیه،انتشار اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با زبان کودکانه،توسعه کار گروهی و آشنایی کودکان با فرهنگ صلح و دوستی برگزار شد. وی ادامه داد: در این جشنواره، لوح فشرده سرودها و نمایش ها به همراه کتاب سرودها و پوستر مسابقات در اختیار مهدکودک های منتخب قرار گرفت و نهایتا بهترین اجرا فیلم برداری و به دبیرخانه طرح در تهران ارسال شد. هاشم نژاد افزود: در نهایت بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ غنچه هلال در قالب ۴۰۲ اثر از ۲۹ استان شرکت کردند که علاوه بر ۳۶۳ مهد کودک، ۱۸۰ مرکز پیش دبستانی نیز جشنواره ملی سرود ماه پیشونی را اجرایی کردند که با درنظر گرفتن شاخص های دستورالعمل طرح، اجرای مهدکودک امید و آرزوی این شهرستان به عنوان یکی از ده اثر برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.