تیراندازی در مجلس عروسی در شاوور 2 مصدوم برجای گذاشت

در تیراندازی در یک مجلس عروسی در بخش شاوور شهرستان شوش 2 نفر از جمله یک کودک چهار ساله مصدوم شدند. بخشدار شاوور پنجشنبه شب در گفت و گویی ، محل این تیراندازی را که حوالی ساعت 20 پنجشنبه شب رخ داده در مسیر جاده ترانزیتی شوش – اهواز و روبروی روستای بنادر عنوان کرد. […]

در تیراندازی در یک مجلس عروسی در بخش شاوور شهرستان شوش 2 نفر از جمله یک کودک چهار ساله مصدوم شدند. بخشدار شاوور پنجشنبه شب در گفت و گویی ، محل این تیراندازی را که حوالی ساعت 20 پنجشنبه شب رخ داده در مسیر جاده ترانزیتی شوش – اهواز و روبروی روستای بنادر عنوان کرد.

82213791-70986283

عباس پورعاطف افزود: در این تیراندازی که علت آن از سوی کلانتری 12 بخش شاوور در دست بررسی است 2 نفر بر اثر اصابت گلوله مصدوم شدند. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز به ایرنا گفت: طبق اطلاع دریافتی این تیراندازی در یک مجلس عروسی رخ داده و بر اثر آن 2 نفر از جمله یک کودک چهار ساله و مردی 26 ساله مجروح شدند. فریدون جعفریانفر افزود:مصدومان این حادثه پس از اقدامات اولیه توسط اورژانس 115 به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند. بخش شاوور با 2 شهر الوان و شاوور و بیش از 120 روستا و 90 هزار نفر جمعیت بزرگترین بخش در استان خوزستان است. رسم غلط تیراندازی در مجالس در استان خوزستان تاکنون چندین کشته و مصدوم به دنبال داشته است.