قاتل ماهشهری پس از 14 سال بخشيده شد

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ماهشهر از بخشش يك قاتل توسط خانواده مقتول، پس از 14 سال حبس خبر داد. به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي دادگستري ماهشهر، عليرضا آقاجري اظهار كرد: پرونده اين قتل مربوط به سال 1381 است كه در اين پرونده يك زن به هويت الف.ع با همدستي فرزندش، فردي […]

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ماهشهر از بخشش يك قاتل توسط خانواده مقتول، پس از 14 سال حبس خبر داد. به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي دادگستري ماهشهر، عليرضا آقاجري اظهار كرد: پرونده اين قتل مربوط به سال 1381 است كه در اين پرونده يك زن به هويت الف.ع با همدستي فرزندش، فردي را به قتل رسانده بودند.

وي ادامه داد: قاتل مدت 14 سال در زندان كرج بسر مي‌برد تا اينكه حكم استيذان قصاص وي از سوي ديوان عالي كشور صادر شد. آقاجري گفت: با تلاش و خيرخواهي يكي از خيران استان تهران، رئيس اداره زندان‌هاي استان البرز و همچنين كاركنان اجراي احكام كيفري دادسراي ماهشهر، رضايت اولياي دم فراهم شد و محكوم با توجه به گذراندن مجازات از جنبه كيفري، از زندان آزاد شد. دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ماهشهر افزود: سنت حسنه صلح و سازش مورد سفارش خداوند متعال و اولياي معصوم (ع) است كه اميدواريم با ترويج اين فرهنگ، آمار جرائمي همچون نزاع و درگيري كه موجب بروز جرائم بزرگتر مي‌شود نيز كاهش يابد.