جشنواره خیریه فروش غذا در حمایت از بیماران نیازمند برگزار شد

رییس جمعیت هلال احمر اهواز گفت : ششمین جشنواره خیریه فروش غذا با جمع آوری مبلغ 420 میلیون ریال جهت کمک به بیماران نیازمند به کار خود پایان داد. سید فتح اله هاشم نژاد اظهار داشت: عواید این جشنواره خیریه که مقارن با هفته ملی مبارزه با سرطان و در روزهای 15 و 16 بهمن […]

رییس جمعیت هلال احمر اهواز گفت : ششمین جشنواره خیریه فروش غذا با جمع آوری مبلغ 420 میلیون ریال جهت کمک به بیماران نیازمند به کار خود پایان داد. سید فتح اله هاشم نژاد اظهار داشت: عواید این جشنواره خیریه که مقارن با هفته ملی مبارزه با سرطان و در روزهای 15 و 16 بهمن ماه در پارک ساحلی اهواز برگزار شد، جمعاً مبلغ چهارصد و بیست میلیون ریال می‌باشد که به‌منظور تأمین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند و صعب‌العلاج هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از جشنواره و حضور مسوولین محترم شهرستان خصوصا شهردار کلانشهر اهواز در جشنواره گفت: 170 آشپز انواع غذاهای سرد و گرم، شیرینی، ترشیجات و دسرها را با هزینه خود در خانه طبخ و آماده‌سازی کرده و وجوه حاصل از فروش آن‌ها را در اختیار جمعیت قرار دادند. رئیس جمعیت هلال‌احمر اهواز گسترش روحیه نوع‌دوستی و تسکین آلام هم‌وطنان نیازمند را از اهداف این برنامه اعلام و افزود: جمعیت از راه‌های مختلفی مانند جشنواره غذا، کنسرت خیریه، برپایی چادر و صندوق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور کمک به بیماران اقدام می‌کند که مبالغ جمع​آوري شده در حسابی به نام طرح «نوید سلامتی» جمع​آوري و پس از اخذ و بررسی مدارکی مانند فاکتور خرید دارو و صورتحساب بیمارستان و یا معرفی به داروخانه های طرف قرارداد جهت دریافت رایگان دارو به بیماران نیازمند و صعب العلاج اختصاص می یابد.

هاشم نژاد با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی مانند برپایی ایستگاه سلامت ، ارائه مشاوره‌های بهداشتی و درمانی و ایستگاه نقاشی کودکان افزایش سطح آگاهی‌های بهداشتی و ایجاد نشاط و شادی در مردم را از اهداف دیگر این برنامه دانست و اظهار داشت: لازم است از همکاری فرمانداری اهواز، معاونت فرهنگی و هنری شهرداری، شهرداری منطقه دو و کمیته امداد استان در اجرای برنامه مذکور تشکر و قدردانی نمایم.

13

15

16

17

911 20

817

 

18